A drága...
Szöveges ítélet
Kényelmes, hihetetlen extrákkal. Sedánon hátsó (!) ablaktörl?, állítható gernictámasz a vezet?ülésben, hibátlan ergonómia, fordulatszámmér?. Utastér elég kényelmes, csomagtér nagy.
Nem voltak benne elektromos ablakok, kp. zár, és ócska rádió volt benne (muzeális érték? BMW gyári rádió). A rugótörést kátyú okozta. Az önindító kezdetekt?l beteges volt. A kuplunghalál érzékenyen érintett, mert iszonyú drága volt a javítása. Utána viszont a C-Vectra (!) is megirigyelhette volna a vajpuha kuplungot. Viszont egy napos ?szi délutánon a bal hátsó torony derékban kettényílt (nem a csapágy szakadt ki, hanem a torony vált derékban ketté), és bemászott az utastérbe. Ott adtam fel...
A motor egy er?tlen, nem túl nyomatékos, de megbízható, kicsit traktorszer?, nem túlságosan nagy étvágyú dízelmotor volt (1.7-es), ami mínusz 30 fokban is elindult - 3szori izzítás után.
Eladni nem lehetett, csak beszámíttatni...
Hibalista
- Önindító (15e), jobb els? rugótörés (6e, bontott), kuplung (60e), toronyszakadás
Ide hordtam szervizbe
maszek, drága, de jó
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 153226 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 601 S | Következő autója? | Suzuki 1.0 GL |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
