Sparwunder
Szöveges ítélet
Ausztriából került hozzám. A típushiba hátsó ív csere már megtörtént.
A javító ív ára nem vészes és ami japán autónál fontos karosszéria elem ellátottsága is jó.
A vásárláskor szerintem kötelező (olaj, szűrők, szíjak vezérlés) cserén kívül a féktárcsát, betétet és a kuplung szettet cseréltettem bár a kibontáskor derült ki, hogy a szerkezet csere is elég lett volna.
Az elmúlt 1,5 hónapban 2800 km-t tettem meg így a tapasztalataim a következők:
Az ülések kényelmesek, a rugózás kissé feszes de igen stabil.
A fordulási sugár nagyobb mint az Octaviának.
A motor kissé brummogós mivel dízel, de meglepően dinamikus (90LE) és nem akar lefulladni induláskor mint az újabb hasonló teljesítményű 1,3-as CTDI és egyéb "korszerű" dízelek.
A váltó fokozatok viszonylag hosszúak városban elég a negyedik is 50-nél 1400-at forog.
Ötödikben 3000-es fordulat mellett 150 felett áll a mutató.
A csomagtartó könnyen bővíthető a hátsó ülés döntése nélkül is mivel sínen csúsztatható.
A támlák hátsó sorban is dönthetők hátra felé akár az első sorban.
A fogyasztása nagyon megtetszett így biztos megtartom egy darabig.
Autópálya 110-120-as tempó 4,8l
Autópálya 130-140-es tempó 5,1l
Város (Miskolc) 5,8l
A fűtés kissé lassabb gondolom dízelsége miatt, de ebben szerencsére van egy Webasto vizes állófűtés így ezek az hűvös őszi reggelek csak a kocsin kívül hűvösek benn kellemes meleg vár reggelente.
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Spéci flotta Miskolc korrekt és megfizethető szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 167205 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | ez marad egy darabig |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
