A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 2.0 DITD EXCLUSIVE 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Scream!!sikit mint egy qrva.Elmeny a mindennapok bűzölgő trágyadombján.

Szöveges ítélet

Par hasznos infó a hosszabb beszámoló előtt
Motorja adagolos 16szelepes turbodiesel denso elektronikával hidraulikus kuplunggal abs-sel 4legzsakkal panasonic klímával.
90loerot tud 4000es fordulaton es 220nm 2000.ha jok az infóim.
Ezt tudja is.fogyasztás gyar szerint akar 4.5 is lehet.csomagtartó átlagos.de hátsó üléssor csusztathato es dönthető.igy lehet növelni akar 5szemelyes üzemmódba is de nem lehet teljesen sikba dönteni.ez zavaró de nem vészes.

Tapasztalatok:
Minden előtt Hozzáteszem hogy olyan autot kerestem amire költeni kell.motorikusan jolegyen ez volt a legfőbb szempont.
Sok autot megneztem vegul ebbe elsőre beleszerettem.tenyleg.ahogy megvan irva.
Volt hibája dögivel.de ezt tudjuk be az állás a meg hogy ottkint sokat használhatták telen.(igen kinnti autó szervezkonyves utolso beiras 150ezrnel volt en 170el vettem ha minden igaz)de a hibái is átlagos es teljesen normalis enyi idős autotol.de olcsón jutottam hozza.koltottem ra mindenből jot kapot.
2014 tavasz
kicseréltettem a hátsó sarvedoiveket ujra fenyeztettem kicsereltem a lengescsillapitokat szinte az összes szilentet(kb90%)összes stabilizátor.komplett vezérlés összes szuro olaj(váltó fek es szervo)klíma nyomasproba es feltoltes.
10000kmrel kesobb elkezdett rosszalkodni az also kuplung munkahenger igy csereltem.
Ugy kb enyi.en koltottem ra szeretem ha nyugodtan beleulhetek barmikor.
Mindent felírtam es szamon tartom.
Szoval ugy kb 750ezer forintomva van.az autó piaci értéke felett kicsivel.de igy nem csak mondjak hogy ezmegaz igy legalabb tudom is.
Érzelmek?
Azok csak pozitivak.ha akarom nyugodtan totymorgok ha akarok "felkaparom" az aszfaltot.
Akit vittem vele az kényelmesnek találta hátulról jol kilattak.
En pozícióm jo...ulolapot lehet emelni dönteni könyöklő jo.kormany fogása is jo valtokar is johelyen van.
Lehet szeretni.voltam mar vele olaszba 8-900km egyhuzamba...minden percét elveztem.de azér a röno sokkal kényelmesebb ehez képest vizagy.
Klíma fagyos.osszevissza irok mindent de a lenyeg hogy jo autó.
Fogyasztása gyari adatokhoz képest nem sokkal tér el.de probaltam nekem nem jott ossze.nade a 900km alatt klimavsl megpakolva telitank eltevedve varos falvak pálya 5,1-5,3 ezt szerintem szuper.jol lehet vele előzni pályán 120-140ig hibátlan itt meg nem pörög 3000.
Raktam ra egy paragi diesel dobot érezhetően nyomatekosabb es egyaltalan nem hangos.ajanlom.
Igy a vegen anyit aki ebbe az arkategoriaba keres diesel autot.sztem ennel jobbat nem talál.vagyis modositok benne van a top5-be.
SPORTOSSÁG
Az van benne dögivel.nem nyeklik ugy fodul ahogy kell.kanyarsebessege meglepő felfüggesztés tokeletes 15 felnivel kicsit magasabb (14a gyari) ráférne 3-5 centi ültetés hogy igazi dög legyen hatul is kulon lengökaros spiralrugos felfüggesztés van.hibatlan.streetracerkedes közben se tudta felvini 6liter fole a fogyasztást.
Végszó
Imádom imádom imádom
Iszonyatosan megerte es remelem sikaig szeljük a kmereket..

2016.08.28.
Mar belehuztam jopar kmt.tobb mint 3eve van nálam.kb 60000 ment bele nálam.ha tegetbem örökre ez maradna.egy hónapja kellett fektarcsakat es pofáját cserélnem..azca baj imádok fékezni.neha szeretem ha kicsit később lepek ra...brutal jo feke van.kormany lecseréltem 3agu bárdi sportklubház rmanyra.ujraboroztettem mx5be is ez van.valtas érzet fergeteges meg mindig.imadok váltani vele.mar összeszoktam vele rendesen.erzem minden furdulatszam változását.mar tudom hogy kell menni a jo fogyasztáshoz mar az átlagaim hónapok ota 5.5alatt van pedig varos pálya autostalalkozosdi..minden van benne.
Baratnomnek idén vettünk egy "ba" 323f-et mer imádta enyém is de azt legjobban.
Tvabbrais Mazda bolond vagyok.a munkahelyemen is mazdas srácnak hívnak..
Napi szinten 70km megy bele de meg most is amikor beleülök elkap a (üvöltve)
De qrva jo auto vagy baz+!!!

Hibalista

- Sarvedoivek - Hátsó lengescsillapitok - Klíma(kifogyott) - Első hangszóró - Kuplung munkahenger - Fektarcsakat elkoptattam - Kerekcsapagy

Ide hordtam szervizbe

Le a garázsba

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? megane 1.9 szivattyú Következő autója? akármelyik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1.6 TE E-Vision - Szép, jó vezetni, kényelmes - bár vannak árnyoldalai is

323, 323f Vi 1.6 TE E-Vision - 2002
2013.05.04 16000   -

A 100%-os AUTÓ

323, 323f Vi 1,6 TE - 2003
1999.11.30 24000   5,0

A Batár

323, 323f Vi 2.0 TDi - 2000
2015.03.02 80000   5,0

A Szerető Kombi-né.

323, 323f Vi 1.4 - 2003
2015.11.09 8500   -

A család kedvence

323, 323f Vi 1.5 sedan - 2000
2008.07.22 50000   4,0

A hűséges jóbarát, nagyon szeretjük egymást

323, 323f Vi 1,4í 16v - 2003
1999.11.30 36000   -

A konzervatív versenyz?

323, 323f Vi 1,6 TE - 2003
1999.11.30 50000   -

A legjapánabb japán

323, 323f Vi 1,5 F - 2000
1999.11.30 135000   5,0

A megbízható jellegtelenség

323, 323f Vi 1,6 TE - 2003
1999.11.30 177000   4,0

A megfontolt, megbízható barát

323, 323f Vi 1,4 16v - 2003
2007.11.02 25000   -

A meghibásodási statisztikák magukért beszélnek

323, 323f Vi 323F ditd - 2000
1999.11.30 70000   -

A sportos japán

323, 323f Vi 1,5 - 1998
2019.12.14 15000   -

A világ legjobb feltünés nélküli autója

323, 323f Vi 1.6TE - 2002
1999.11.30 20000   -

Ajaj!! Drága játék ....

323, 323f Vi 1.6 TE - 2003
1999.11.30 60000   3,0

Biztonságos és kitartó remek darab

323, 323f Vi 1600 ccm - 2003
1999.11.30 19000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)