A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nézz alá, megéri!

Szöveges ítélet

Japánt akartam, de a 2000-es Corolla kívül belül nagypapásan unalmas. Legjobban a Mazda 323-as tetszett, meg sok jó véleményt olvastam róla. Tavaly februárban megvettük a metálkék, Ausztriából behozott Mazdát. 600e Ft volt átírással, regadóval együtt, ami elég jónak tűnt. Szeretem vezetni, jól tartja az utat, mondjuk mivel nem vagyok nagy száguldozó, jobban örülnék egy kicsit puhább futóműnek, mert ez elég rázós. 1.3-as benzinmotor ereje nekem elég viszont egy kicsit sokat forog (4-esbe 50-nél 2000). Tetszik benne, hogy szinte minden számomra érdekes extra megvan (klíma, ABS, 4 légzsák, távirányító, elektromos ablak, az USB hifi-t meg én szereztem) és persze minden működik.

Most a szerviz tapasztalatok.
Fél évig nagyon meg voltunk vele elégedve, de utána az egyre erősödő kopogás hallatszott hátulról. Ki kellett cserélni egy csomó mindent a hátsó futóműben, ami 100e Ft volt. Meg is szűnt a később már a kerék pattogásából adódó hang, de fél évre rá megint előjött egy enyhébb kotyogás a hátsó és az első futómű felől... ABS jel megjelent a műszerfalon, jeladót kellett cserélni, a szerelő műhelynek sikerült beszereznie egy bontott darabot 18e Ft-ért. Akku lámpa is felvillant néha, de csak ingerküszöb alatti ideig világított. A fő problem viszont, hogy rohad az alja :( Rozsdás a küszöb, mind a négy sárvédő, meg az alváz sok helyen. Állapotfelmérésen azt mondák 330e Ft, ami ezek szerint kb. az autó jelenlegi ára. Hát ennyit nem szeretnénk rákölteni kapásból, úgyhogy megnézetjük még egy két helyen, aztán eldöntjük, hogy marad vagy megy. A szerelők szerint a 2003 előtti japán kocsikra jellemző a rozsda főleg, ha osztrák, német... meg, hogy jobban alá kellett volna nézni amikor vettük, ami így utólag igaz, de februárban nem futott át az agyamon, hogy a murván beugrok alá szétnézni. Na mindegy majd a következőnél.

Hibalista

- Hátsó futómű felújítás: lengéscsillapítók, kutyacsont, gumigyűrűk (100e Ft) - ABS jeladó (bontott: 18e Ft) - rozsdásodik (most van folyamatban)

Ide hordtam szervizbe

Marso Szeged

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

T-Z Szeged

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)