A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1,3i 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízhatóság mintapéldánya

Szöveges ítélet

Először is nagyon szeretjük. Édesapám javaslatára vettük családi autóként. Mikor először mondta, hogy Mazda 323, akkor hirtelen nem is tudtam, hogy mire gondol. Aztán megnéztem az autókatalógusban és akkor beugrott. Tényleg nem egy hivalkodó darab, de nem probléma, mert remélhetőleg nem is lopják, meg különben is családi járgánynak vettük.

Egyedüli zavaró tényező, amivel mondjuk a vásárláskor is tisztában voltam, hogy nem egy erőgép. Horvátországban, ahol azért nincsenek 3000 méteres, megmászandó hegycsúcsok, 100 km/h volt a maximum sebesség felfelé, légkondi és tetőbox mellett. Ez egy kicsit bosszantó, főleg padlógáz mellett. A magyar autópályákon simán lehet vele 160-al utazni, ez nem gáz.

Amúgy amilyen egyszerű kívül, ugyanilyen belül is. Minden gomb a helyén, semmi felesleges kütyü. Igazából az az érdekes, hogy 2,2 millióért vásároltuk, nagyjából ennyiért még eladható volna, de pl egy ugyanilyen évjáratú (újabb típusú-hátul kocka) opel vectrát, ami tágasabb a családnak már 2,5-2,6-ért lehet kapni. Nem tudom mi az oka, de a lényeg, hogy nem cserélünk.

Számomra az a legfontosabb, hogyha beülök, akkor azt az érzést kelti bennem, hogy nem hagylak ott sehol sem, legyen hó vagy fagy. Egyszóval megbízható jószágnak gondolom. Mondjuk ez ellen szól, hogy egyszer Szegeden töltöttük apósoméknál a hétvégét és reggel felkelve nem indult be, először az aksira gyanakodtam. Betolták, M5-re rámentem, majd megálltam tankolni, tankolás után sem indult. Akkor már tudtam, hogy nem az aksival van baj. Itthon nem az autószerelőmhöz, hanem az elektromosságishoz vittem el, aki mondta, hogy elromlott az önindító. Nem akartam hinni a fülemnek!!! Egy Mazda made in Japan, 35.000 km-rel??? Mondtam mindegy, biztos a márkaszervízben raktak bele használt alkatrészt (aminek egyébként nagy esélye van), kicserélték 20.000,- forintért. Mikor mentem az autóért, elkértem a kivett alkatrészt, amin még látszott a gépzsír, kvázi semmi baja sem volt. Elmentem az autószerelőmhöz és mondta, hogy szerinte sincs baja, lehet, hogy csak a szénkefét kellett volna megtisztítani. Na sebaj, elraktam az alkatrészt, jó lesz az még egyszer. Összesen ennyi történt...

Hibalista

- önindító (de ezzel is átvertek szerintem) + valami elektromos kütyü, ami nem jut eszembe, de kb. 5000,- Ft volt

Ide hordtam szervizbe

Nem márkaszerviz. Szarok a garanciára, nem fogok dupla árat fizetni, hogy még át is verjenek. Hosszú távra vettük, nem kívánjuk eladni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 27100
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Prius
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)