A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1,4i 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható minőség ...

Szöveges ítélet

Volt már korábban sok autóm, de ez az első 0 km-es. Minden autómra vigyáztam, az autó meghálálja, ha vigyáznak rá. Az 1,4-es motor (valójában inkább 1,3-as) nem egy erőmű (73 LE), inkább a takarékosság jegyében született, a fogyasztás vegyes használatban 6,5-7 között van teljesen mindegy, hogy tél van vagy nyár. A klíma bekapcsolása eléggé érzékelhető a teljesítményben, de ezzel is lehet dinamikusan közlekedni, a lényeg, hogy a fordulatszámot mindig 2500 környékén kell taratni. Az egyetlen dolog, ami nagyon zavar engem, hogy 130 km/h környékén már elég nagy a motorzaj, jobban is figyelhettek volna a hangszigetelésre. A Mazda D&W -nél vettem, ide is hordtam vissza szervízbe amíg garanciális volt. Nagyon kedvesek, megbízhatóak, pontosak, de aranyárban dolgoznak ezért is adtam 7-est nekik. Ezután a Mazda Mester-hez kezdtem vinni az autót, gyakorlatilag feleáron dolgoznak és nagyon jól, nagyon meg vagyok elégedve velük, ezért is hajtogattam nekik egy 10-est. Persze az elégedettségem abból is fakad, hogy soha semmi bajom nem volt az autóval, a kötelező szervízen kívül nem kellett hozzányúlni.
75.000-es szervíznél az első fékbetéteket kellett cserélni, 80.000-nél kiégett a bal első tompított égőm. Néha elgondolkodom, hogy jó lenne lecserélni egy új autóra, de amikor végiggondolom az egészet, elolvasok egy csomó cikket és ´Népítéletet´ a kiszemelt autókról, osztok-szorzok-mérlegelek, akkor rájövök, hogy nem cserélem le. Ilyen megbízható autót nem nagyon találnék ebben a kategóriában elérhető áron. Két szóban tudnám összegezni: ´Minőség, megbízhatóság´ !

Hibalista

- 75.000 km-nél első fékbetétek cseréje - nem gyári 24.000 Ft
- 80.000 km-nél bal első tompított kiégett - 1200 Ft

Ide hordtam szervizbe

Mazda D&W

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? nem esedékes
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)