A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jófej osztrák kisöreg

Szöveges ítélet

Második autónak szerettem volna egy olcsó de megbízható autót, vagyis a kihívás megvolt. Hála Istennek sikerült :)

Korábban reggelente többször láttam ezt az autót, míg egyszer rajta volt az eladó tábla, több sem kellett..

Az autónak korábban is jó élete lehetett, a szervízkönyve alapján bemutatóautó lehetett, majd Ausztriából jött be néhány éve hozzánk.
Annak ellenére, hogy 20 éves, már 3 éve bírja a napi strapát gond nélkül, ami egy fiatalabb autónál sem mindig evidens.

Pörgös a motorja és viszonylag jól is megy, élénk és kanyarodni is jó vele, és a fogyasztása is elég jó. Érdekes módon nem rohad, mint ahogy "kellene", de azért a hátsó kerékjárati ívekkel foglalkozni kell hamarosan.

Egy kicsit még maradni fog nálunk, aztán remélem olyan emberhez kerül majd, aki értékeli az autót, mert nagyon jó lenne ha megmaradna akár youngtimernek, ha már eddig ilyen jó állapotban meg tudott maradni.

Egy öreg autó nagy szívás lehet, de vannak üdítő kivételek, akik még ebben a korban is csak mennek és mennek..


2019.01.29.

A futómű kért komolyabb felújítást, ez a kor és az utak minőségének függvényében nem csoda. Cserélve lettek elöl a lengéscsillapítók, stabpálca, alsó lengőkar, porvédők stb., így most megint csendes az eleje.
Lassan jön a következő vizsga, egyébként ugyanúgy rendben van minden.

Hibalista

- - ablaktörlő szerkezet javítás kétszer (kb. 22e Ft) - - klíma töltés kétszer és tömítéscsere (kb. 35e Ft) - - első féktárcsák és betétek ( kb. 35e Ft) - - első lengéscsillapítók, stabpálca, lengőkar, porvédők cseréje (kb. 120 e Ft)

Ide hordtam szervizbe

Baráti autószerelő

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kwik-Fit (ablaktörlő szerkezet)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 Következő autója? Mazda/Mitshubishi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)