A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1,5 Sedan 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jóbarát a mindennapokban

Szöveges ítélet

Megbízható japán zseni. Alapos kulimunkával összehordott, és tökéjre fejlesztett technika. Nem luxusautó, nem hivalkodó, de a klasszikus sedan formára fogékony emberek szívét megmelengeti. Kényelmes. Sokszor járok hosszú útra (960km), gyakorlatilag egy megállással abszolválom az utat, az út végén nincs kedvem kiszálni az autóból (persze ezt kenyéradó gazdáim "kedvessége" is okozhatja).
Ami egy kicsit zavaró: az üzemanyagszintmérő az alsó egy negyedben megbízhatatlanná válik, másrészt a vezető oldali ülés hátsó támlája folyton hátrabillen, gyakorlatilag naponta be kell állítani a dőlést. Ja! És a hátramenet kapcsolása nehézkes, de ez "ifjonti" kora óta így van. Meg kell / lehet szokni.
Összsségében tökéletesen megbízható, jól vezethető autó.
Mind a sportos, mind a nyugodt stílust tökéletesen és türelmesen viseli. A viszonylag kis motor nem teszi versenygéppé kényelmesen lehet poroszkálni vele, de ha kell, egy visszadugás után 3500 fölé pörgetve a motort, nincs gondom előzésnél. Elegendő erő- és nyomatéktartalékkal rendelkezik.
A fék talán lehetne határozottabb, de így is nagyon jó. Nyáron Nokian, télen Michelin Alpine gumigarnitúrát használok. Klasszikus acélfelniken, és még gyári dísztárcsával...
A helykínálat megfelelő, bár a csomagtér szűkös némileg, de jól variálható az aszimetrikusan osztott hátsó üléssel.
Már előre sajnálom az elválást, mert a szívemhez nőtt, de, mivel kis családom kinőtte, lépni kell...
Az biztos, hogy a következő is Mazda lesz! Megéri!

Hibalista

- Két hátsó stabilizátor, darabja 10 eFt, és egy ABS érzékelő 21 eFt. Ezen kívül csak üzemanyagot és kopó alkatrészeket kellett cserélni. Vásárláskor, mivel pesten vettem kereskedőtől, és "természetesen" szervízkönyv nélkül, azonnal kicseréltettem a vezérműszíjat és környezetét, ez induláskor 150 eFt-os szervízköltséget jelentett. Azóta semmi.
- Még valami. Eszi a H4-es bilux izzókat. Gyártmánytól függetlenül (noname-Osram-Tungsram-Bosch volt már benne) évente 3-4 darab cserére szorul. De semmi más (biztosíték, egyéb izzók) nem szállnak! A hiba okáról megoszlanak a vélemények, az autó nem tűnik hibásnak, úgyhogy inkább áldom a "minőségi" magyar közutakat.

Ide hordtam szervizbe

Saját kisiparos ismerős :-) Megbízható öreg szaki, akit nem csak a pénz mozgat!

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Schneider Autóház Pécs
(Nem jótékonysági intézmény, de az ABS hibát gyorsan és szakszerűen kezelték, vásárlás után pedig alapos állapotfelmérést adtak a gépről.)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda 120L Következő autója? Mazda3 v. 5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)