Japán megbízhatóság még 19 évesen is.
Szöveges ítélet
Olcsó de viszonylag erősebb autó (114 ló) kellett ami megbízható. A 114 ló nagyjából elég, városban és autópályán is dinamikusan lehet menni vele ha max 2 ember ül benne, de nyáron klímával hegynek fel tele autóval már nagyon kevés az erő. A vételárat még egyszer ráköltöttem 1 év alatt, kicsit lelakott osztrák kocsi volt, de nem volt választék az 1.8-ból. Igazából kopó alkatrészeket kellett cserélni benne, motorba, futóműbe, kókány kipufogó volt rajta, klímát kellett megcsináltatni. Fagyálló helyett valószínűleg ablakmosó volt benne mert cserénél habzott durván. Alja alvázvédőzve van nem rohad, pár kisebb rozsda volt az ajtók alján és a sárvédő íveknél, de otthon javítható kategória. Megbízható, mindig indul, egyszer durrant el a kuplung hidraulikacső és ott hagyott az út szélén, de 19 éves gumicsőnek el lehet ezt nézni. 2500 kilométeres külföldi utat is hiba nélkül vitte. Folyamatosan karban van tartva, ezért nincs vele semmi baj. A legtöbb ilyen 323-as rohad elég durván, ezért aki ilyet szeretne az nézesse át alaposan.
Hibalista
- Komplett vezérléscsere, klímahűtő és szárítószűrő, futóműben kopóalkatrészek, lengéscsillapító csere, fék csere, a fékcső és a nyereg csatlakozásánál szivárgott mert előző tulaj alu alátétet tett be, motortartóbak csere, pár kisebb rozsdafolt házilag javíthatóak voltak, stabpálca hátul, a kuplung hidraulikacső eldurrant a forgalomba akkor hagyott csak ott, új kipufogó,
Ide hordtam szervizbe
Csepel Mag utca, bent az ipartelepen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 196000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra f | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
