A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán megbízhatóság még 19 évesen is.

Szöveges ítélet

Olcsó de viszonylag erősebb autó (114 ló) kellett ami megbízható. A 114 ló nagyjából elég, városban és autópályán is dinamikusan lehet menni vele ha max 2 ember ül benne, de nyáron klímával hegynek fel tele autóval már nagyon kevés az erő. A vételárat még egyszer ráköltöttem 1 év alatt, kicsit lelakott osztrák kocsi volt, de nem volt választék az 1.8-ból. Igazából kopó alkatrészeket kellett cserélni benne, motorba, futóműbe, kókány kipufogó volt rajta, klímát kellett megcsináltatni. Fagyálló helyett valószínűleg ablakmosó volt benne mert cserénél habzott durván. Alja alvázvédőzve van nem rohad, pár kisebb rozsda volt az ajtók alján és a sárvédő íveknél, de otthon javítható kategória. Megbízható, mindig indul, egyszer durrant el a kuplung hidraulikacső és ott hagyott az út szélén, de 19 éves gumicsőnek el lehet ezt nézni. 2500 kilométeres külföldi utat is hiba nélkül vitte. Folyamatosan karban van tartva, ezért nincs vele semmi baj. A legtöbb ilyen 323-as rohad elég durván, ezért aki ilyet szeretne az nézesse át alaposan.

Hibalista

- Komplett vezérléscsere, klímahűtő és szárítószűrő, futóműben kopóalkatrészek, lengéscsillapító csere, fék csere, a fékcső és a nyereg csatlakozásánál szivárgott mert előző tulaj alu alátétet tett be, motortartóbak csere, pár kisebb rozsdafolt házilag javíthatóak voltak, stabpálca hátul, a kuplung hidraulikacső eldurrant a forgalomba akkor hagyott csak ott, új kipufogó,

Ide hordtam szervizbe

Csepel Mag utca, bent az ipartelepen

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 196000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? astra f Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)