A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 323 1.5 Safety Plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi szeretetre méltó Japan Car

Szöveges ítélet

Én 2004 ben vettem ezt a 323-ast sedan változatban. Előzöleg csakis japán autóim voltak /Mitsubishi Lancer, Colt / így én már fel voltam készülve arra, hogy csakis jó autóba ülhetek bele. Tehát amikor megvettem az autót akkor az előző tulajdonos pont elvégeztette rajta a 90.000 ezres nagyszervízt / amely valóban meg is volt csinálva, mert leellenőriztem illetőleg számlával is volt igazolva /, így nekem csak bele kellett ülnöm a kocsiba és mennem és mennem és mennem és mai napig is csak megyek vele minden nap.
Ezen azt akarom érten, hogy ezt a 38.000 km.-t amit megtettem vele teljesen HIBAMENTESEN mentem végig, így a Mazdát csakis ajánlani tudom az öntelet német autótulajdonosoknak akik csakis a szutyok golfra és passatra illetőleg oplere esküsznek. Nekem munkámból adódóan sajnos eddig csakis német autóm voltak a használatomban de jót egyikről sem tudok mondani. Tehát ezúton üzenem a német autósoknak, hogy végre üljenek már bele egy KOCSIBA és ne verolexekkel járjanak. Sohase fognak meggyőzni engem a német precízitásról, mert autókkal foglalkozom és tudom milyn szarok azok. Röviden ennyi lenne a MAZDA előnyeiről, de a hátrányairól viszont azért nem írok, mert azok nincsenk neki, de itt még megragadom a szót és üzenem a francia és olasz autósoknak, hogy minnél hamarabb adják el a kocsijaikat és üljenek bele végre egy igényes japan car.-ba., mert sosem tudják meg az autó előnyeit, ha nem próbálják ki. A Cseh ipart és annak " tanulmányautóit " meg sem említem mert azok / Skoda Octavia, Fabia / emítésre sem méltandók egy ilyen tuti jó honlapon.
Ja és egy szösszenet még a végére. Csak annyi lenne szintén az öntelt német autósoknak, hogy a japán autóhoz igaz, hogy drágább az alkatrész mint az ő szutykaikhoz, de így kinek kell a drága alkatrész ha egyszer sem hibásodik meg a kocsi. Ők csak vegyék a sok utángyártott alkatrészeket a VW.-be ill Opelbe. gratulálok nekik és további küszködést kívánok a kocsijaikhoz.

Hibalista

- SEMMI!!!

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett hordani sohasem!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lancer 1.6 16V GLXi Következő autója? Csakis Mazda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)