A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi F 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igás Japó

Szöveges ítélet

Nagyon megbízható autó eddig,tehát akinek ez számít nyugodtan üljön bele.Persze a jó olaj,gyertya és szűrőcserékkel nem szabad spórolni!Lloret de mar(Spanyolország Barcelona fölött)-Cattolica(Olasz Adria Rimini alatt) kb 1200km. 2 megállással+Francia dugók.Egész túra több mint 5000 km. kb. 3 hét alatt.Bírtuk benne a gyűrődést,és egy percig sem kellett arra gondolnom,hogy ott hagy valahol... (3 citroent és 1 renaultot láttunk lerobbanva,nyilván ilyen autót nem veszünk...)
A csomagtartója nem nagy,de jól kihasználható!

Külső:Szerintem tetszetős kaszni,japánosan gyenge acélból sérülékeny fényezés,vigyázni kell rá!Belülről körbe jól kilátni kivéve első sarkok,ezért minden harmadiknak le van karcolva a lökös...

Motor:Az autó egyik leggyengébb pontja,szó szerint.
73LE/1080kg+utasok és csomagok.El lehet képzelni,hogy utálja a hegyeket és a klímát.Ha csak egyedül vagy a párommal ülünk benne és ugye már ráérzett az ember,hogy kell vezetni akkor lehet vele dinamikusan is autózni,persze ehhez 2500-4500között kell pörgetni.A pörgetést Japósan bírja és a fogyasztás is alig emelkedik,ilyenkor viszont a hangja nő meg ezért egy 6. fokozat nagyon sok mindent megoldana(Főleg pályán és országúton,mert sajnos pörög mint állat).Pozitív,hogy elnyűhetetlen szerkentyű és órákon át bírja 4000-5500 között!

Futómű:Jóindulatú semleges,de kicsit dülöngél kanyarokban a kaszni.Én szélesebb nagyobb kerekekkel használom nyáron, mert kicsit alultervezett a gyári felni/gumi méret. (175/65 14) Fékek átlagosak és még nem hagytak cserben,remélem nem is fognak,azonban terhelten nem túl hatékonyak ide is elfért volna hátra egy tárcsafék mint az 1.6-osoknál!
Kormány:Nagy fordulókör,de jó rásegítés se nem nagy,se nem kicsi,pontos kormányzás.A kormánykerék hibátlan jó fogású és méretű(nem véletlen pl. az utolsó 626-ban is ez volt!

Váltó:Kicsit akadós egyesben,de itt vége is a szídásnak,cserébe pontos és elnyűhetetlen.(bérautóként használtunk egy vadi új 308-ast annak olyan volt ehhez képest a váltója mintha tésztát kevergetnék:)

Belső/felszereltség:Egyszerű anyagok ,de nem csúnyák szürke fekete színek kicsit lehangolók,de a belső kilincs igazi fém...A középkonzol karcolódik,kapcsolók kézre esnek.A gyári 2db hangszóró normálisan szól,ezt is írták már.Az ülések még hosszú távon is kényelmesek,de oldaltartásuk nem sok van.

A hátsó ablak néha magától kicsit lehúzódik ellenőrizgetni kell kb 1-2 havonta,típushiba ahogy azt mások is írták!

Fogyasztás: Nyáron 6.4-7.1 pedig dinamikusan,de ésszel autózom. Ilyenkor simán 700 km./tank fölött lehet számolni!80% város és nyáron klíma! 6,4: csak országút és hosszútávon!Eddig télen 90% város a legmagasabb 7.5 volt!!!

Felszereltség:
Klíma(Jól hűt főleg országúton és autópályán a nagyobb fordulat miatt.)
Abs
Légzsák 4db SRS
Isofix
Gyári frankó könyöklő ezt nagyon szeretem!

Hibalista

- -Rohad a hátsó sárvédő ív 5 éves!!! korától,de már elötte is mert az előző tulaj már javítgatta... LOL...Mi lesz késöbb???Tessék megnézni ha valaki a típus mellett dönt!
- -3 db. izzó
- -1 db. stab. pálca (jav. kb 10e.)
-
- Borzalom!

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? stift Következő autója? mazda 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)