A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.5  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Harmadik Mazdám

Szöveges ítélet

2007-ben sikerült eladnom 13 éves - egyébként jó állapotú - 3 ajtós Mazdámat, és fiatalabbat kerestem. Csak használt jöhetett szóba, és max. 1,5 millió Ft-ig. Mivel már két Mazdát birtokoltam teljes megelégedéssel, így a választásom most is erre a típusra esett. Az árba a 323F modell fért bele, ebből sikerült magánszemélytől vásárolnom egy 2001-es példányt, majdnem 200 ezerrel a rendelkezésemre álló összeg alatt. Nagyon örültem, hogy rátaláltam a megkímélt, 100 ezret futott szervízkönyves autóra, mert a használtautó-vásárlás mindig zsákbamacska, de nekem eddig sikerült mindig megúsznom, és rejtett hibáktól vagy eltitkolt karamboloktól mentes autókat kiválasztanom. Most két év elteltével úgy néz ki, ez az autó sem kivétel. A régi Mazdámból megmaradt egy Landi-Renzo szekvenciális gázrendszer, ezt ebbe az autóba is beépíttettem, tehát benzin-gáz üzemű jelenleg.

Pozitívumok:

- 5 ajtós, a belső tér jól variálható
-Manuális klíma (sosem volt még klímás autóm)
-az enyém egy limitált kiadás, nagyon kényelmes, sportos ülésekkel, bőr sportkormánnyal és bőr váltógombbal
-a beltérben alkalmazott anyagok sokkal igényesebbek, mint a hasonló kategóriájú mai autóknál
-Jó úttartás, príma futómű
-eddig megbízható, nem hagyott cserben(ez egyébként az előző Mazdáimra is igaz)

Negatívumok:

-egy kicsit többet vártam a 90 LE-s 1,5-ös motortól. Eléggé pörgetni kell, hogy meginduljon, bár nem vagyok az a versenyző típus(a régi 1,3-asom sem ment rosszabbul-igaz könnyebb volt a súlya).
-ennek megfelelően a fogyasztása sem kevés, bár én gázzal járok, így a költségek alacsonyabbak.
-hangszigetelés lehetne jobb, autópálya-tempónál nagy az utastérben a zaj.
-egy kicsit korainak tartom, hogy 120 ezernél fékbetét-féktárcsa cserére volt szükség-a régebbi Mazdáimban ezek tovább bírták.

Mindent összevetve nincs gondom az autóval, akkor a legjobb vétel volt, amit találhattam. És még jó ideig szeretném használni, mert most nem olyan időszakot élünk, amikor az ember elsődleges gondja az autója lecserélése lenne...:( Bár tény, hogy a kereskedők nagyon jó ajánlatokkal bombázzák az embert...:)

Hibalista

- Fékbetét és tárcsa csere 120 ezernél
- Egy összekötőrúd a bal oldali keréknél

Ide hordtam szervizbe

Ismerős autószerelőhöz hordom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 1.3 Következő autója? Mazda, Kia
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)