Hajra Mazda II.
Szöveges ítélet
Mar a masodik 323 (BJ) tipust hasznalom, ezennel azonban az 1,9-es benzines motorral (84kW). Az auto jo tulajdonsagairol mar irtam a "Hajra Mazda" cimu iteletemben. Rossz tulajdonsaga szamomra gyakorlatilag nincs. Tökeletes auto a mindennapokban, egyszeruen nem romlik el, elvezetes vezetni, jol nez ki, praktikus, kedvezo a fennrartasa.
Amit inkabb kiemelnek az az 1,5-ös benzineshez kepesti kulonbsegek:
- egyertelmuen hangosabb az 1,9-es (a zajok tobbsege a sokkal peresebb gumikbol adodik szerintem, ezenkivul a kipufogo is morgosabbnak tunik egy hajszalnyit)
- kemenyebb a futomuve
- kellemesebben autozhato az 1,5-höz kepest, nyomatekosabb, jobban is gyorsul (1,5-ös: 0-100: 11,9s <-> 1,9-es: 0-100: 9,3s)
- fogyasztasa nagy atlagban 7 deciliterrel több (7,3l/100km <-> 8l/100km)
- több extra van benne (hatso ablak elektromos, napfenyteto, kromozott elemek az utasterben, 15` alufelnik, fenyezett tukorhazak, tarcsafek hatul, CD-valto az anyosules alatt)
Hibalista
- Semmi a kopo alkatreszeken kivul.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mester, Angyalföld, Reitter F. utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 323 (BJ) 1,5 | Következő autója? | Japan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
