Szállj be és légy mozgatva
Szöveges ítélet
Ez a frázis, ami a címben szerepel a lehető legjobban jellemzi ezt a kocsit. Igazából azért, mert ennek a funkciónak tökéletesen megfelel.
Fantasztikusan megbízható autó, nem feltűnő, amolyan átlagautó, ami a kinézetét illeti, jobban megnézve viszont sportos, vagány kocsi. Szép a betseje, semmi sem romlik benne, minden elektonika hibátlanul működik.
Az enyém motorja az 1.9 tudatos választás volt, dízelt nem akartam a típushibái miatt, az 1.5-ös amolyan átlag lett volna, azt meg nem szeretem, a 2.0 V6-os viszont már sokat fogyaszt. Ez az 1.9-es ideális választás. A motor kiváló, nem hibásodik meg, 5 emberrel emelkedőn 90km/h-ról 4-esben még gyosíthatunk is vele. Ezt ilyen kis autók többsége nem tudja.
A beltere nem igazán mondható tágasnak, viszont jól variálható. A hátsó padsor elölre-hátra tologatható szükség szerint, az anyósúlés egy mozdulattal asztallá alakítható. A csomagtér nem túl nagy, de elfogadható méretű. 4 légzsák, 4 elektromos ablak, elektromos tükörállító, minden hibátlanul működik, semmi sem kopik, semmi sem romlik el.
Az enyém most 13 éves, az ajtók alja már kezd rozsdásodni, de melyik 13 éves kocsi nem rohad még sehol? Igazából ez az egyetlen hibája.
Összefoglalva tehát a Mazda 323 F 1.9 egy AUTÓ, csupa nagy betűvel. Tehát: nem sportkocsi, nem felvágós, de nem is tragacs.
Olyan vásárlóknak ajánlom, akik nem kitűnni szeretnének, de mégsem akarnak szürke egerek lenni.
Hibalista
- Még semmi, 3 év alatt.Bár fékezéskor kopog a futómű, de 3 évvel ezelőtt is, amikor megvettem, ugyanúgy kopogott.
Ide hordtam szervizbe
Olajcsere az apósnál
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 116000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Sierra 1,8 Laser | Következő autója? | 3 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
