A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ficánkolós családi

Szöveges ítélet

Óda-bevezet?: A legmegbízhatóbb autó a világon, remek motorral, igen jó futóm?vel. Csomagtartója miatt vettük, kategóriájának legnagyobb nyilású és mélység? rekesze, hála az ötödik ajtónak.

Óda:Motorja imádnivalóan megy, lent 1700-tól nyomatékos, egészen 5300-ig húz, ott érdemes kapcsolni. A váltót lehet kicsit sportosabban is lökni, bár néha megpróbál ´félremenni´, de olyankor mindig kiderül, hogy én voltam a béna... Úttartása egyszer?en ragyogó, magas kanyarsebeséget engedélyez, és tökéletesen bírja a gyors sávváltásokat, huppanókat, egyebeket. TCS rendszere a megoldja az összes sík talajon el?jöv? hó és jég problémát, emelked?n jobban jársz, ha kikapcsolod és hagyod, hogy a kocsi magától feltaláljon.

Ergonómia japánosan jó, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell, nem gondolkodsz órákat rajta.

És ahogy említettem már, Angliában, Amerikában, Németországban ez a modell vezette a megbízhatósági listát. Nem vicc: a világon ezzel az autóval van a legkisebb esélyed arra, hogy lerobbanj :)

Anti-Óda: A külseje nem osztja meg a társadalmat - környezetbe simúlós... (de nem astrásan jellegtelen, hiszen szemb?l dinamikus, hátulról meg spéci a lámpája, csak olyan nem felt?n?s). Bels? kialakítása kicsit szomorkás, szerencse hogy van benne egy aluminium keret ami feldobja egy kicsit (kispórolták a Mazda 3-ból, ami tök fekete és sivár lett). Az anyagok jók, de egyáltalán nem kimagaslóak - ennél sokkal szebb bels?k is születtek már. Kicsit durva az ABS, túl er?sen üt fel, túl hamar kapcsol be, gondolom egy régebbi generáció. Fékek lehetnének harapósabbak.

Szintézis-Óda: Beülsz, elfordítod a kulcsot és tutira nagyon dinamikusan elvisz téged és családodat oda ahová kéred. Varázslat :)

Hibalista

- Mazdán valami elromlani? Hehehe :)
-
- Most komolyan: nyúzom amennyire csak lehet a jó pesti utakon, és az ég egy világon semmi különbség nincs a kocsiban a nullkilométeres állapotához képest. Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Óbuda

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Civic Következő autója? Mazda 6?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)