A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 2.0 DITD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dupla vagy semmi

Szöveges ítélet

Az autoba tenyleg bele lehet szeretni ugy is viselkedik mint egy magabiztos szep no. Elobb elkenyeztet aztan elveszi mindened.
En osszesegeben nagyon meg votam elegedve a kocsival nem volt vele semmi bajom 30e kilometerig. A felfuggesztese nagyon jo, inkabb sportosra hangolva de nem annyira sportos, hogy kenyelmetlen legyen. Az ergonomiaja es az ulesek nagyon jok. A csomagtere eleg jo, lehajtott hatso ulesekkel akar ket kerekpart is bele lehet tenni a jarulekos csomagokkal egyutt.
Aztan jott a hidegzuhany. Kiderult hogy az elado nem volt oszinte, igy a legkondim nem igazan mukodott. Elobb a hutot kellett cserelnem, ami 40e bontobol, aztan a nagy nyomasu gazcso adta meg magat, amit kis segitseggel 10e-bol megjavitottak az uj 90e lett volna. Az osszegeket azert kozlom itt, hogy ha valaki arra vetemedik hogy egy ilyen autot vegyen akkor szamolja bele hogy ha nincs mit javitani rajta akkor olcso, viszont ha javitasra szorul akkor nincs bontott alkatresz vagy ha van is akkor nagyon dragan adjak.
Par ezer kilometerrel kesobb eszrevettem, hogy nagy gaznal nagyon fustol. Mint kiderult egy idozito az otbol romlott el, ami a befecskendezest szabajozta bizonyos terhelesnel. A szerviz azt javasolta, hogy ne csereljem ki mert folosleges nem csinal semmit a kocsival csak fustol neha. A csere ara kb 100e forint lett volna. Nos 6000 kilometer utan el kezdett csepegni a dizel pumpaja amire a minimum szerelesi arat 300e forintra hataroztak meg. Itt volt az ideje eladnom a kis aranyost valakinek aki kiszereli azt a pumpat maga es megjavittatja.
Osszesegeben nagyon jol mukodott az auto, sokat autopalyaztam vele es jol ment sosem hagyott ott sehol. Negativumnak jegyeznem meg meg, hogy nagyon zajos 140 -nel elegge behallatszik a motor zaja. A muanyag boritasok jol voltak illesztve de meg ugy is hogy kulfoldon hasznaltak csoroktek neha.

Hibalista

- Dízel pumpa, dízel befecskendező idözítő, légkondi kűlső hűtő, légkondi nagynyomású cső.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Óbuda

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Audi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)