A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.5 sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csinos igásló

Szöveges ítélet

Egy Hyundai Lantra 1.8 Gt után váltottunk 323-as Mazdára
Volt már a birtokunkban egy 626-os régebben és csak kedvező tapasztalatokat mutatott a márka. Az átvétel kicsit elszomorított, mert akciós autó lévén nem volt a szalonban már ez a tipus, de valahonnan az eladók találtak egyet. Ez "kissé" nem volt teljesen új. De bánja kánya legyen. Hangsúlyozom nem bántam meg. A vezető melletti ajtó kárpitja a könyöklő részen kopott volt. Újonan!! A szervízben készségesek voltak kicserélték a kárpitot, rendben. Innentől kezdve az autó nem hibásodott meg, kivéve a két hátulsó központi zár motort, egy héten belül mind a kető!? Garanciában csere. Megjártuk több alkalommal Horvátországot, 2x Párizst, de mint egy igásló teljesítette a feladatát. Negatívumot nem is tudnék mondani. Azt, legfeljebb, hogy egy 1.8 Gt-ből átülni, egy 1.5-ös autóba kicsit elszomorító volt a teljesítménybeli különbség. Aki nem akar a lámpánál legyorsulni másokat, vagy eszeveszetten száguldani, annak a 323 kiváló autó. A német autópályákon 5 személy + csomagok, 160 km/ó. Külsőre nagyon tetszik, letsztult, lendületes forma, kicsit klasszikus kicsit modern vonalvezetéssel. A belső megjelenés ugyanúgy tetszik, Nardi kormány és váltó bőr, nagyon finom plüss kárpit, kényelmes ülések, minden jól kézre esik, légzsákok.Jó a váltó, az autó jól fekszi az utat, az üléseknek van némi oldaltartása. Nagy csomagtartó.Ezek mellett nem volt észveszejtően drága, emlékeim szerint 2000-ben 3.8 mill, ebből 1 mill a Hyundai beszámítása. ( A Hyundait még azon a héten elvitték) Mondják hogy milyen drága minden a Japán autókhoz, nem tudom, nincs tapasztalat. A két központi zár motort kérdeztem, 45.000/ db. Az húzós lett volna. Szeretjük, jobban a feleségem és újabban a lányom használja, ők is elégedettek. Összegezve, megérte az árát. Ja negatívum, a Japánok olyan tempóban hozzák ki az új és mégújabb modelleket, hogy még meg sem melegszik az ember az új autójában és már van mégújabb. 3 évente ráncfelvarrás, 6 évente modell váltás. Ez talán nem is negatívum?

Hibalista

- 2 db hátsó központi zár motor

Ide hordtam szervizbe

Mazda Tóth Dunaújváros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 123000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lantra Következő autója? Mazda 3 v 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)