A megfontolt, megbízható barát
Szöveges ítélet
Használtan vettük, szervízkönyv nélkül, az óra állásnál gyanítom, jóval több kilométerrel. Nem bántuk meg.
Utastér kényelmes, tágas, bár a kicsit sportos futómű miatt hátul üthet egy picinyt. A lábtér nagy, 185 vagyok, full hátratolt ülésekkel is könnyedén beférek hátra, jobb egyben kényelmesen terpeszkede, nem ütődik a térdem a kozépkonzolba és nem kell felrakni a jobb lábam a kerékdorma sem. A csomagtér kissé rövid, de a dönthető ülésekkel ez a kis hiányosság kiküszöbölhető. Mozgássérülteknek vagy moletteknek nem ajánlom, mert mélyen ül benne az ember, ami megnehezíti a ki-be szállást. Ami belül idegesít, az az egyébként pointosan kapcsolható váltó karjánka remegése üres fokozatban, más nincs.
A motor nem egy erőmű, pörgetni kell már ahhoz is, hogy IFA-t előzzünk (ilyenkor van hangja is), de családi autóként talán nem is kell több. A fordulókör hatalmas. A motor mindíg indul, soha semmi baj nem volt vele, csak olajat kellett benne cserélni.
Kívülről nekünk gyönyörű, szerelmesek vagyunk bele.
Az egyik stabilizátor rúd nyekeregni kezdett, ezt kellett kicserélni, de azon kívül még egy izzó sem ment tönkre benne.
A fogyasztás a gyári, az istennek nem bírtam vele 8 alá menni (főleg város), de fölé sem nagyon (tetőcsomagtartó, 130-as átlag, vegyes használat 8,5 liter).
Imádjuk.
Hibalista
- bal hátsó stabilizátor rúd kopogott, gyári 13.000.- Ft, utángyártott 5000.- Ft
Ide hordtam szervizbe
nem kellett
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mazda 6 sportkombi, de csak benzines |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
