A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1,4 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megfontolt, megbízható barát

Szöveges ítélet

Használtan vettük, szervízkönyv nélkül, az óra állásnál gyanítom, jóval több kilométerrel. Nem bántuk meg.
Utastér kényelmes, tágas, bár a kicsit sportos futómű miatt hátul üthet egy picinyt. A lábtér nagy, 185 vagyok, full hátratolt ülésekkel is könnyedén beférek hátra, jobb egyben kényelmesen terpeszkede, nem ütődik a térdem a kozépkonzolba és nem kell felrakni a jobb lábam a kerékdorma sem. A csomagtér kissé rövid, de a dönthető ülésekkel ez a kis hiányosság kiküszöbölhető. Mozgássérülteknek vagy moletteknek nem ajánlom, mert mélyen ül benne az ember, ami megnehezíti a ki-be szállást. Ami belül idegesít, az az egyébként pointosan kapcsolható váltó karjánka remegése üres fokozatban, más nincs.
A motor nem egy erőmű, pörgetni kell már ahhoz is, hogy IFA-t előzzünk (ilyenkor van hangja is), de családi autóként talán nem is kell több. A fordulókör hatalmas. A motor mindíg indul, soha semmi baj nem volt vele, csak olajat kellett benne cserélni.
Kívülről nekünk gyönyörű, szerelmesek vagyunk bele.
Az egyik stabilizátor rúd nyekeregni kezdett, ezt kellett kicserélni, de azon kívül még egy izzó sem ment tönkre benne.
A fogyasztás a gyári, az istennek nem bírtam vele 8 alá menni (főleg város), de fölé sem nagyon (tetőcsomagtartó, 130-as átlag, vegyes használat 8,5 liter).
Imádjuk.

Hibalista

- bal hátsó stabilizátor rúd kopogott, gyári 13.000.- Ft, utángyártott 5000.- Ft

Ide hordtam szervizbe

nem kellett

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 47000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? mazda 6 sportkombi, de csak benzines
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)