A Batár
Szöveges ítélet
9 evesen 190.000km-rel vettem a Mazdat amit a csaladban csak Batar-kent emlegettunk.
Ez az elso sajat autom es 23 eves lanykent maga volt a csoda. Elotte edesapam 1.3-as benzines suzuki switjet hajtottam, ahoz kepest a Mazda egy massziv tanknak tunt.
Ami miatt a Mazda mellett dontottem akkor 23 evesen: megbizhato, strapabiro, keveset fogyaszt, massziv, gyors, kenyelmes, jol nez ki es az hogy 2.0 turbo diesel :)Leginkabb hosszu utakra hasznaltam (min 100 km), sokszor aludtam is benne fesztivalok utan, rengeteg hely van benne.
Kb 210.000 km-nel elojott egy hiba, ami allitolag tipus hiba: a vezermuszijat feszito gorgok meglazultak es emiatt 2x is ledobta inditaskor a szijat (ez volt a 2 alkalom, amikor cserben hagyott). Ezzel a hibaval a markaszervizben is toisztaban voltak es mar ajanlottak is az azota erre kifejlesztett mechanikus resegitot (ha a hidraulikus feszito nem lenne eleg). Ezen kivul most, 250.000 km kornyekre kopott el a kumplunk amit 150ezerert csereltek. Azota minden szuper, megy mint a tank es meg mindig remekul gyorsul, bar elkezdett par helyen rozsdasodni. Biztonsagban erzem magam benne, de pont most tervezem, hogy egy ujabbra cserelem, ezuttal egy masik japan a kiszemelt.
Hibalista
- -vezermuszij feszito hidraulikus gorgok - -kuplung
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
