A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.6 TE E-Vision 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.6 TE E-Vision - Szép, jó vezetni, kényelmes - bár vannak árnyoldalai is

Szöveges ítélet

Pozitív: Szép autó (1.6 TE E-vision), alapból jó felszereltséggel. Nekem a belseje is tetszik. A fapados testvérek lehet, hogy unalmasak és jellegtelenek, de ez nem az. Nagyon jó úttartás, köszönhetően a széles gumiknak és a gyárilag eléggé alacsony fekvésnek. A váltó is szuper. Elromlani semmi nem romlott el eddig rajta.

Negatív: Érdekes, hogy többen is méltatják a motor erejét, de szerintem alsó fordulatszám-tartományban nyomatékszegény (az enyém alapjáraton nem bírja elvinni a járgányt, lefullad - ez eléggé kellemetlen lámpáknál indulásnál, hallásból kell érezni a fordulatszámot). Az alacsony fekvés miatt nem szereti a nagyobb útegyenetlenségeket és fekvőrendőröket, figyelmetlenül könnyű odaverni az alját. A fogyasztással sem vagyok teljesen elégedett, még hosszú úton sem sikerült 8 liter alá vinni, pedig nem mentem 130-140-nél többel. 1,6-s motortól ez egy kicsit sokallom. (Előző autóm egy Renault 19 1.4 Energy volt - azt kíváncsi vagyok, melyik autó tudná megverni teljesítmény/fogyasztás területén. 8 szelep, 79 LE, stabil 120-s tempóval 6,5 liter alatt volt nyáron, igaz, klíma nélkül). A rozsdásodás elleni védelmét gyengének ítéltem. Zavart, mikor vétel után jobban megnézve a motorteret láttam, szinte minden csavar, tartó, stb. rozsdásodik. Így amellett, hogy volt lakatosnál, fényezőnél, még én is átnéztem a kocsit. Azokat a kis dolgokat, amiket ők kihagytak, én kentem le Hammerite-tal...

Összességében nagyon jó véleménnyel vagyok az autóról. Vezetési élmény kiváló, bár az alul nyomatékszegény motor miatt ez a megállapítás elsősorban hosszabb úton érvényes. Emellett kényelmes is.

Következő autómat még nem tudom. Lassan ugyan cserélni kellene ezt, de most sok bizonytalan tényező van a jövővel kapcsolatban. Talán már családi autóra váltok, ha az lesz, egyelőre Mazda 6 kombiban gondolkodom.

Hibalista

- Elromlani semmi nem romlott el eddig rajta.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mester, Budapest, Reitter Ferenc utca. Van egy modora a mesternek, de alapvetően megbíztam benne és úgy gondolom, becsülettel és jól megcsinálta, amit csinált.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 144000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 19 1.4 Energy Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)