A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 1.5i 16V Sedan 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Teknőc, a hibátlan

Szöveges ítélet

Tizenharmadik éve vezetem az alsó-középkategóriás szedánt.

A belső méretei a korabeli középkategóriásokéhoz hasonlíthatóak. Főleg hátul meglepően nagy a hely, a tágas fejtér a mélyre alakított hátsó üléseknek köszönhető. Ennek azonban megvan a hátránya is: gyorshajtáskor kanyaros úton néhány hátulülő szédülni szokott. Az első ülések oldaltartása jobb az átlagosnál.

Az 1996-os évben a neves minőségmegítélő Adac szerint épp ez a típus volt a világelső a kategóriában (leszorítva az ezen a helyen megszokott Toyota Corollát). Nem hallottam még erre a típusra panaszkodó tulajdonost, mindenki csak dícséri. Pont ezért nem is lesz lecserélve még jó darabig.

Rúgózása sportosan – fiatalosan keményre hangolt, mintha jóval erősebb motorokat szántak volna az autóba. Az 1,5-ös a 16 szelep miatt 4000-res fordulatszám környékén kap erőre, főleg kettesen kihúzatva előnyös. Az alacsonyabb üléspzíció miatt többnek tünik a sebesség. Az ötös sebességfokozat ritkán elegendő előzéskor, vissza kell kapcsolni. A váltó pontos, külön meg kell dícsérni.

A kilátás nagyon jó a kocsiból minden irányba, a tükröknek kevés a holtterük (kizárólag a Sedan változatról beszélek). A biztonságérzetem meglehetősen kevés ebben az autóban utazva a karoszériaelemek vékonysága miatt – bár tudom, hogy a töréstesztek eredményeit nem befolyásolja a fémlemezvastagság.

Hibalista

- Hibátlan. - Szokásos fogyó alkatrész-apróságok cseréje. Szokásos kötelező cserék: vezérműszíj 100.000 km-nél és 200.000 km-nél, hátsó két lengéscsillapító 180.000-nél.

Ide hordtam szervizbe

Mazda-servis Pozsony

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

AUTO-KOVO PLUS s.r.o.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Felicia Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)