A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 1.5 benzines 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szőke autó

Szöveges ítélet

Én választottam (ilyen kocsit mindig nők választanak, vagy nőkre vadászó pasekok, konkrétan a mi szívünk elrablása végett lett dizájnolva). Dögös piros volt, igazi csajos/csajozós autó. Jobban is szerettem végig, mint jó férjem, holott egy darabig nem mertem vezetni a nehéz kuplungja miatt (lefulladtam, no). Pályán imádtam, rálapult az útra, városban azonban a megfelelően fejlett combizom hiánya akadályozta a kéjérzet kialakulását (ismét a kuplung, a pirosoknál és dugóban), főleg mivel a kismazdánkhoz (121-es, szintén piros) szokott a bal lábam. Miért is szerettem én mégis, mert szerettem, igen! Gyönyörű volt, szépséges. Stabil, nem lobogott úgy a szélben, mint (a minden egyéb szempontból imádott, kiváló) 121-esünk. A konkrét példány kiválasztását elsiettük - ha 1.8-as motorral kerül hozzánk, és nem cégtől, illetve nehéztalpú sofőrtől, egész nap benne ültünk volna, az fix. Igy sem váltunk volna meg tőle, mert a széthajtottságából eredő hibáit éppen végleg felszámolni készültünk már. Volt neki kuplungcseréje, féktárcsa-cseréje meg minden egyebe, és épp a füstölést orvosolni vittük volna, midőn a szerelőhöz menet(!) egy zebránál hátulról belehajtott egy Iveco teherautó, kinek figyelmetlen sofőrje elbambult a volánnál, és elmulasztott ezért megállni. Azóta is rettegek, ha a visszapillantóban feltűnik egy Iveco. Eladtuk töröttként (na jó, olyan nagyon nem volt összetörve, de már ezt nem bírtuk volna anyagilag a drága japó prizma és lámpatestek miatt), és hiába idegöltük magunkat annyit miatta, mégis nagyon sajnáltuk... Milyen jó már benne a kuplung mellett a láb-pihentető támasz, meg a sok pohártartó. Engem nem zavart, hogy csak 3-asban lehet előzni vele, amúgy sem szoktam csapatni, ez inkább apánkat sokkolta. A váltója amúgy is jó volt. Hátra nem lehet belőle kilátni, ez tény, és az A oszlop több ízben veszélyesen (szerencsére sosem balesetet okozóan) takart ki lényegi pontokat (pl gyalogost, kanyarodó autót) a látómezőből (a C-oszlopról inkább nem is mesélek...). Nekem a fékje bejött.
Apa telinyomatta konzerv-zene-lejátszóval, de sajna ez nem jól viselte, hogy a fiaink 10forintosokat szuszakoltak a CD-lejátszóba, meg hogy én térddel elkaptam párszor a pendrive-ot, MP3 lejátszás közben (hááát többé nem is játszott le semmi ilyet...).
Minden parkolóban Ő volt a legszebb, a gyerekek mindig körülállták...:-) És még a sok hibája mellett sem hagyott minket cserben az úton soha. Mindig csak néztük, miért áll az a sok autó nyáron az út szélén?! A sárga angyal mindig más márkákat vontat, ez a helyzet! Mazdával nem szokod meg az úton-állást, és az utsó csepp benzinnel még mindig elküzdi magát a kúthoz is, ha gondatlan voltál tankolás-ügyben! Még az Iveco-s eset után is a saját kerekén jött haza, a csomagtartó teteje celluxszal leragasztva, nehogy felnyíljon... (Jahh, hát a csomagtartója az hatalmas volt, tényleg.)
ui.: előzni nem szerettem vele pályán/MO-án, mert ahogy kimentem a bal sávba, aki előttem volt mind lehúzódott - azt hitték, én most nagyon gyorsan fogok menni és mindenkit letúrok (az előítéletek ugye - feltűnt a visszapillantó tükrükben egy lapos, tűzpiros ótó), de ezt 1.5 motorral és a heves vérmérséklet hiányában nem lehetett megtennem. Férjem a piros lámpánál a párhuzamos sávban motortúráztató alakokra panaszkodott, akik versózni szerettek volna mind.
Na persze:-)

Hibalista

- A férjem tudja, ezeket, én csak életérzek:-) Széthajtva vettük, cégé volt előttünk, és a fenekén egy pontatlanul kivitelezett parkolás nyomait viselte. Sokba volt, én mindenre nem emlékszem, de az nekem is feltűnt, hogy füstölt, és hogy nyomorú volt kuplungolni (a kuplung cseréjéig).
- Volt még: olajszivattyú, keréktárcsa, és a hátsóablak-párátlanító nem párártlanított, amíg apa meg nem szerelte S. K.

Ide hordtam szervizbe

Én nem hordtam, csak a férjem - Zolika (házi szerelő)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mazda 323 1985-ös Következő autója? Csak Mazdát veszünk, ha lehet, de mindenképpen japáni származásút
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)