"sportonságos"
Szöveges ítélet
sportos kinézet,amihez sportos menettulajdonságok csak az 1.8 vagy 2.0V6 motoroknál társulnak,megbizható,de az alkatrész árak magasak(kötelez? szervizszámlákból ítélve)-szerencsére csak fékbetétet(76.000km-nél;gyári:22eFt),ablaktörl?lapátot és gumikat kellet cserélnem,+természetesen a kötelez? szervizek.mély az üléspozició ami sportos érzetet kellt,de 40éves kor felett(tapasztalatok alapján)nem teszi vonzóvá a típust.maximálisan elégedett vagyok(ez a 2. 323F-em volt a "bukólámpás"ból is szerencsére egy példányom),sajnos viszont megszünt ´98tól ez sportos/megfizethet? kategória igy komoly dilemát okoz,hogy milyen modellre cseréljema 3Gt drága Rx8ról nem is beszélve..
Hibalista
- szerncsére eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
MAZDA Mester
Budapest
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mazda
Dunaujvaros
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323f 1.6i | Következő autója? | Civic 1.6 sport |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
