A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 2,0 V6 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem sportkocsi

Szöveges ítélet

Svájból származott, a nevemre hozták forgalomba, 2 milliót fizettem érte, akkor volt 5 éves. Nem Mazdát szerettem volna, de a V6-on megakadt a szemem. Nem is csalódtam, a motor remek. 150LE körül, szép hangja van, rugalmas, nem eszik sokat.
Amikor megláttam hogy piros, majdnem otthagytam, de a keret nélküli üvegek - hátsó ajtók is (mint a Subarunál) teljesen elt?nnek az ajtóban, na akkor maradtam. Aztán egy próbakör, és a futóm? meggy?zött. (emiatt drága a fenntartása)
Ebben nem volt klíma, gyárilag ilyen verzió volt, amúgy minden. Kevés van bel?le, drága az alkatrész, amúgy is, de ehhez pláne.
De szerethet? dög. Ha a hátsó kerék lenne hajtva, azt mondanám már igazi autó.
Mindenki piros sportkocsis köcsögnek nézett, a rend?rök is, sokszor basztattak, soha nem veszek ilyen autót piros színben még1x... :)
A klíma nagyon hiányzott, a keret nélküli ablakok 160 környékén elkezdtek sivítani, cserélni kellett volna az összes tömítést, de kibékültem vele.
Egyszer hagyott cserben, a vízpumpa adta meg magát, persze vidéken, rekken? h?ségben. Amúgy teljesen megbízható volt.
Egy Citroen ölte meg, kitolatott elém a nyugatinál, furcsa körülmények után én lettem a hibás, szóval sajnos nem volt pénzem rendberakni, és eladtam törötten.

Azóta egy Volvo 760 TD-t hajtok, egész más.
Egyszer veszek egy Subarut. Vagy egy RX8-at. Ha addig élek is.

Hibalista

- vízpumpa - 20 000
- hátsó kipufogó dob - 50 000 (új csonkokkal)
- futóm?alkatrészek 15-30 000/db (ez sajnos elég gyakran)
- bels? féltengely - 15000, de majdnem 150 000 lett, mert a szerel? szerint csak kompletten lehet cserélni az egész féltengelyt, és nem jó hozzá semmi más. (alkatrészt is forgalmaz) Nem hittem, a 2,5 V6 ugyanaz, csak Xedos-ba való...:)
- gumiharangok - néhány ezer
- szilent - nem cseréltem, de darabja 18-30e, és érett a csere.
- drága olaj.
- érett az olajt?kék cseréje is, de ez ugye 24 db, nem volt rá 300e. (egyszer valószínüleg túl híg olajat tettek bele, 10W-40 kell!)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mester - Budapest

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Colt 1.3 GLX Következő autója? Volvo 760 TD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)