A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 1,5 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Janus arcú

Szöveges ítélet

A történet ott indult, hogy kellett egy autó a meglévő mellé, mivel elég sűrűn kellett azt szervizbe hordani és nem vicces gyerekekkel nyáron a tömegközlekedést használni. További szempont volt, hogy ne járjon le a Bonus fokozatom.
Az ár volt csak belőve (max 400 ezer); G astra, corolla mentén indultam el. Már egy békalámpás kombi kulcsa volt a kezembe és elköszöntem az eladótól (meg némi kp.-tól), amikor a megvett autó nem akart velem jönni... pöpéc. Újbóli keresés, már szinte minden jó alapon. Aranyos, hogy néhány pesti kereskedő a rohadástól fityegő sárvédős Nissan almeránál a korróziót firtató kérdésre azt a választ tudta adni "nem néztem alá"...
Egy Almera mellett álldogáltam már (klíma nélküli), amikor felszisszentem, hogy nekem már egy mazda 323 is megfelelne, amikor egyet megláttam, ami ráadásul eladó is volt. Szerelővel átnéztük, és döbbenetesen egyben volt kora ellenére. Megalkudtunk, elhoztam.

Sok 1: kötelező szerviz iszonyú drága (100e felett)...legalább is Opelhez szokott zsebemhez képest. Nem baj, ez japán nem megy tönkre.

Sok 2: egy napfényes de hideg reggelen a kipufogón olajfüst is távozik, majd megszűnt. Más ember megnyugtatja magát, hogy na igen sokat állt autó szelepszár tömítésén befolyt olaj távozik... de nem én. "Természetesen" motorgenerál (közel 200 e).

Jelenleg néha kihagy a gyújtás és rángat (gyújtókábel csere, ahogy a másik autó kész).

Sokat gondolkodtam, hogy 10000 km alatt mennyire valós az ítéletalkotás. Tény, hogy soha nem volt törve. Mindene működik (klíma, 4 elektromos ablak, 2 légzsák, etc.), elfogadható fogyasztása van (sokat pályázva 7, sokat város 7,4 körül), beltere kényelmes és jó vezetni is. De a helyzet az, hogy a totalcar-szerkesztői japán és francia fetisiszták. Nem rossz a japán autó, de azonos kategóriával összevetve egy német kisautóban minden kicsit minőségibb. Miért érzem azt, hogy egy swift minőségén van minden műanyag elem? A menetzaj esőben olyan, mintha egy ajtó teljesen nyitva maradna mondjuk egy B Corsánál??? Minden lemez valóságban hártya vastagságú csak. Nem olcsó és nem igaz, hogy megbízhatóbb német társainál.

Ami jó: kényelmes (4 felnőtt férfi -100 kg körül is elfér), jó vezetni, fűt-zenél-világít, városban dinamikus.

Rossz: alkatrészárak (egy karosszéria elem ára 2-4 szerese német társainak).

Megpróbáltam megszeretni, de nem hagyja magát:) Ha kifut a lakáshitel és működik még, vagy megválok tőle, vagy megmarad rohangálós 3. autónak.

Hibalista

- Motorfelújítás (szimeringek, gyűrűsor, stb).

Ide hordtam szervizbe

Ismerős.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A Vectra, B Corsa, Alhambra, mazda 323 (kocka) Következő autója? ???
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)