A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 1.5 Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Funky, de füstöl és rohad

Szöveges ítélet

Első autó kellett. Lehetőleg megbízható, 350 ezer forintnál nem drágább, jól felszerelt és nem baj ha nem túl gyakori. Nyilván nem jött össze - vagy legalábbis csak rövidtávon a fenti feltételekkel. Maradjunk abban hogy okkal nem fut belőle sok és okkal szívás ilyet tartani. :D Persze, h nettó ráfizetés volt a sztori. Szóval vettem egy ABS-szel, 2 légzsákkal, klímával szerelt, központi záras, 4 el. ablakos, el. tükrös, el. napfénytetős, ködlámpás csodát. Meg sem fordult a fejemben, hogy én találom meg az igazgyöngyöt a szeméttelepen, eleve készültem szívásokra, a végére viszont tényleg elérte a fájdalomküszöböt.

Vásárlás után a szokásos folyadékok, szűrők, betétek stb. cseréje, plusz mivel a vétel előtt sokat állt, a letapadt termosztát miatt egyből felforrt a hűtővíz. Hazaúton persze.
Egyéb szívások is voltak vele, pl. szar minőségű / ócskán feltett, mindenféle papírok nélküli fóliák voltak az ablakon, úh azt kukáztam, de szerencsére leszedéskor a hátsó ablakról a fűtőszál is jött le vele, így bontóból egy másik hátsó szélvédőt kellett keríteni.
Kp-i zár távirányítója szétesett a kezemben, abból is kapott újat.
Volt kis lakatolás, futómű-állítás, új fékcsövek, fékhenger, fékpofa...
Klímát csak tölteni kellett.

Pár hónappal később aztán a két első féltengely cseréje következett, a füstölés miatt pedig szelepszár szimmering csere + egyszer durván megpakoltuk a csomagtartóját és kiszakadt a bal hátsó gátló. Hiába, a kasztni nem volt már túl acélos, na.
Nyárra be volt tervezve egy nagyobb lakatolás is, de a továbbra sem múló füstölés (hidegindításkor, főleg hűvös időben fél percig úgy füstölt, hogy egy bontószökevény IFA is megirigyelte volna) és a drága, ám végleges megoldást így sem garantáló lakatosmunka veszélye miatt, valamint a meglehetősen nehézkes alkatrész-ellátás okán elváltak útjaink kb háromnegyed év után. Egy autószerelő-segéd vette meg, mondta, h ő majd elbíbelődik vele a szabadidejében.

Így lett egy közlekedő edényem - kurblis ablakkal...

Hibalista

- Konkrétan csak kevés dolog romlott el, cserélni, karbantartani viszont annál több mindent kellett. - - ami elromlott: - - - termosztát - - kp-i zár távirányító - - amit cserélni kellett: - - hátsó szélvédő, - - első féltengelyek - - vezérműszíj és görgők - - fékhenger, fékpofa, fékcsövek - - szelepszár szimering - - lakatolás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 293297
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4326
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Astra G
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)