1.Énergiekus Drááágasszágooom
Szöveges ítélet
1,8-as motorral szerelt ritkább mint az 1,5-ös, ezért esetleges alkatrész beszerzés is nehezebb lehet egy picivel. Viszont ezzel a teljesítménnyel már sportosabb, jobban húz mint az 1,5-ös változat, valamint kevesebbet is eszik!!!! /Nehéz autó, nagyobb motor, könnyebben mozgatja meg./ Nagyon kényelmes, fogja az utat rendesen szép feszesen, szinte csak a kötelező alapszervízeléseket ígényli mint bármely más autó, /olajcsere, levegő és olajszűrő csere, szíjcserék, stb.../ és ha megkapja nagyon hálás társra lehet lelni benne. Sajnos a hazai utak minősége megteszi hatását, látszik hogy nem ezekre a kritikán aluli részekre tervezték a futóművet. /Ez szinte minden autó futóművére érvényes szerintem./ Kinézete ellenére kényelmesen el lehet férni benne 4 személynek, plusz csomagok. Kinézetileg még mindig nagyon top-pon van, pedig 15 éve dobták a piacra /Japánban már 1993-ban kapható volt/. Megnézik az utcán rendesen mert nem egy elterjedt és szokványos kinézetű autó. Elég jó választás volt első "tanuló" autónak! (: Lepróbálva úgy megy mint egy RX-8-as 190 pacis változata!!!! (((: Másnak is ajánlom! Sajnos kinőtte a család és meg kellett válni tőle. További infók, képek www.mazda323f.gportal.hu oldalon találhatók!
Hibalista
- Magyar utaknak köszönhetően hátsó stabpálcák 21000 Ft; - Kötelező szíjcserék 27000 Ft; Jobb hátsó ABS-es kerékcsapágy 44000 Ft; Első féktárcsák csere elhasználódás miatt 33000 Ft; Hátsó fékdobok csere elhasználódás miatt 19500 Ft; Benzinszűrő csere 7600 Ft; Első fékbetétek 41500 Ft; Hátsó fékpofák 24800 Ft; Szelepfedél tömítéscsere 10800 Ft; Elosztó "O" gyűrű csere 6400 Ft; Bal első helyzetjelző és index 3500 Ft;
Ide hordtam szervizbe
Komolyabb problémákkal Mazda Mester XIII. Reitter Ferenc u. 160 alá vittem "orvoslásra". Meg voltam velük elégedve! Bár pár esetben a túl precizitásuk lehúzásosnak tűnik!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Alapdolgokat megcsinálom én magam és a haverom! (:
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 163000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Nem volt előző autóm, ez volt az első és egyben "tanuló" autóm. (: | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
