A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 1,8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.Énergiekus Drááágasszágooom

Szöveges ítélet

1,8-as motorral szerelt ritkább mint az 1,5-ös, ezért esetleges alkatrész beszerzés is nehezebb lehet egy picivel. Viszont ezzel a teljesítménnyel már sportosabb, jobban húz mint az 1,5-ös változat, valamint kevesebbet is eszik!!!! /Nehéz autó, nagyobb motor, könnyebben mozgatja meg./ Nagyon kényelmes, fogja az utat rendesen szép feszesen, szinte csak a kötelező alapszervízeléseket ígényli mint bármely más autó, /olajcsere, levegő és olajszűrő csere, szíjcserék, stb.../ és ha megkapja nagyon hálás társra lehet lelni benne. Sajnos a hazai utak minősége megteszi hatását, látszik hogy nem ezekre a kritikán aluli részekre tervezték a futóművet. /Ez szinte minden autó futóművére érvényes szerintem./ Kinézete ellenére kényelmesen el lehet férni benne 4 személynek, plusz csomagok. Kinézetileg még mindig nagyon top-pon van, pedig 15 éve dobták a piacra /Japánban már 1993-ban kapható volt/. Megnézik az utcán rendesen mert nem egy elterjedt és szokványos kinézetű autó. Elég jó választás volt első "tanuló" autónak! (: Lepróbálva úgy megy mint egy RX-8-as 190 pacis változata!!!! (((: Másnak is ajánlom! Sajnos kinőtte a család és meg kellett válni tőle. További infók, képek www.mazda323f.gportal.hu oldalon találhatók!

Hibalista

- Magyar utaknak köszönhetően hátsó stabpálcák 21000 Ft; - Kötelező szíjcserék 27000 Ft; Jobb hátsó ABS-es kerékcsapágy 44000 Ft; Első féktárcsák csere elhasználódás miatt 33000 Ft; Hátsó fékdobok csere elhasználódás miatt 19500 Ft; Benzinszűrő csere 7600 Ft; Első fékbetétek 41500 Ft; Hátsó fékpofák 24800 Ft; Szelepfedél tömítéscsere 10800 Ft; Elosztó "O" gyűrű csere 6400 Ft; Bal első helyzetjelző és index 3500 Ft;

Ide hordtam szervizbe

Komolyabb problémákkal Mazda Mester XIII. Reitter Ferenc u. 160 alá vittem "orvoslásra". Meg voltam velük elégedve! Bár pár esetben a túl precizitásuk lehúzásosnak tűnik!

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Alapdolgokat megcsinálom én magam és a haverom! (:

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 163000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Nem volt előző autóm, ez volt az első és egyben "tanuló" autóm. (: Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)