A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 323F 1,5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Christine

Szöveges ítélet

Christine (igy neveztem el az azonos cimu Stephen King regeny alapjan) volt az elso 100%ig sajat autom (elotte csak ceges autok, Mitsu L200, Toyota Hilux, es meg egy Citroen Jumper is... boaaaaaaaaaaa....), es akarcsak a konyvben, ez is szerelem volt elso latasra. A neten neztem ki magamnak, arban a tobbiek alatt volt kicsivel, voltak nala olcsobbak is, de benne volt a legkevesebb km. A srac aki arulta szimpatikus volt, velem egy koru, aki a szuleitol "orokolte", es uj auto vasarlas miatt adta el. Amin beultem es meglattam a Momo sportkormanyt, mar mondtam is hogy kell nekem. Elso auto vasarlok figyelem, SOSE CSINALJATOK ILYET!!!! Annyira azert nem faragtam ra, de ha felnyitom a motorhaztatot, es latom hogy itt-ott megvillant a piros szin a meregzold auto motorhaztetejenek belso oldalan, akkor tan tobbet tudtam volna alkudni belole. Szoval igen, torott auto volt, es eleg rusnyan volt megjavitva, de ez az en benasagom volt, a kocsi tehet a legkevesbe arrol hogy osszetortek.
105.000 km: elvittem a Mazda-Syta szervizbe, azzal hogy most vettem, es csinaljak meg a kotelezo szervizt, nezzek at, es tudassak velem ha vmi baj van. 25 perc(!) mulva mondtak, hogy minden(!) oke vele... Ezutan tobbet nem vittem oda.
Jojjenek hat a pozitivumok! Szerintem gyonyoru az auto, az egyik legszebb segg (a csajome utan) ami letezik, maig jol nez ki ugy ahogy van. Itt nem mehetek el szo nelkul a keret nelkuli ajtok mellett, egyszeruen dogos amikor kinyitod az ajtot csontig lehuzott ablakkal! Nagyon fogja az utat, nem tudom hogy ez a jo futomu miatt van-e vagy azert mert qrva alacsony a kocsi, de soha nem volt olyan erzesem, hogy na ebben a kanyarban most tuti fejre allok. Nem egy erogep, de a 90 LE meg a rovid valtoattetelezes kello vehmenciaval mozgatja az 1140 kg-os kocsit. A valtoja brutal kemeny volt, Zoli a sufniszerelo (akihez kesobb vittem) szerint ez tipusbetegseg, de en ultem masikban, es azokban konnyen es siman raktad egyik gangbol a masikba. Arra tippelek hogy a frontalis utkozeskor vmi kapott egy gellert a valtoszerkezetben, es az szorulhatott. Engem nem zavart, sot 2 cm plussz a jobb bicepszemben, hurra!!!
Voltam vele minedenfele, elvitt a lengyel, szlovak, osztrak siparadicsomoktol kezdve az olasz, szloven, horvat tengerpartig, soha nem hagyott cserben, pedig adtam a szajanak. Na jo, egyszer nem indult be, de az utolag beepitett immobilizer ugye nem gyari alkatresz, szoval ezt az elozo tulaj balfeksegenek tudom be.
A ki- es beszallas gaz, teljesen egyet ertek azokkal akik irtak, nagyon alacsonyra kell leulni, de ez a sportossag ara. Belul hotfekete es kopogos muanyag minden, de van konyoktamasz szeriaban, van pohartarto, de ha ide felliteres kolasuveget teszel, akkor 1es, 3as es 5osbe kapcsolaskor a cd-fejegyseget is nyomogatod. Az ablakok csak elol elektromosak, es csak a vezeto oldali automata, az is csak lefele (hogy ez miert van ???) Hatul nem nagy a hely (allitolag, sose ultem ott), a csomagtarto teljesen oke, mi legalabb is 4en elmentunk vele a szloven tengerpartig. Viszont kifejezetten kenyelmes tomesuek az ulesek, a vezetoe allithato magassagu, sajnos a kormany tengely iranyban nem allithato, igy nekem kompromisszumot kellett kotnom mivel majdhogynem fekve vezetek, vagy ujjbeggyel kormanyzok vagy a pedalok vannak kisse kozelebb mint szeretnem.
Sajna nincs benne semmi ami az aktiv/passziv biztonsaggal akar koszonoviszonyban is van, nincs benne ABS (nem hogy ESP...), sehol egy legzsak, es hatul meg dobfek van. Emiatt a baratnom annyit ragta a fulem, hogy vegul beadtam a derekam es vettem egy uj autot iden januarban.
Christine azota a kocsibejaron all, neha azert elviszem egy nosztalgiakorre, elado az auto de olyan piszok keveset adnak erte, hogy annyiert nincs szivem eladni, inkabb megtartom masodik autonak.

Hibalista

- Klima kompresszor - 22.000 plusz beszereles meg feltoltes, a vege 35bol allt meg
- Az utolagosan beszerelt immobilizer benyogte az unalmast, kerek 20 rokaert hatastalanitottak.

Ide hordtam szervizbe

Mazda-Syta, Miskolc
Elvittem vasarlas utan a 105ezres szervizre, kb 25 percig es 24 ezer forintig tartott

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Zoli, a sufniszerelo
Lelkes, olcso, gyorsan dolgozik, csodat azert ne varjuk tole...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mitshubishi L200 Következő autója? Honda Civic Type-S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)