A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f V (1994-1998)

323, 323f V 323 C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ál-sportkocsi

Szöveges ítélet

Az autót a nejem választotta.Én nem ilyet akartam,de egyszerűen nem lehetett elvonszolni az autó mellöl.Mi tagadás tényleg szép.Föleg a hátulja az üvegseggel.Mint a honda crx.Csak ez belül sokkal tágasabb.Na szóval megvettük.És láss csodát nekem is tetszett,pedig én sedan párti vagyok.Lenyűgözött a hihetetlenül jó ,közvetlen kormány,és a remek futómű.Az autó úgy stabill,hogy közben nem rázza ki a tömést a fogamból.A váltó pontos,és akadásmentes.A fék nem egy nagy szám,(hátul dob fékes).A motor szerintem gyenge a viszonylag nehéz kasznihoz.,1.3 16V 75 le.De pörgetve azért némi dinamikát produkált.És a fekete leves: A futómű nem bírja a magyar útviszonyokat.A hátsó futómű stab pálcáját fél évente cseréltem.26000-ezerért.egyszer rámtolatott egy suzukisés rendesen megtörte az elejét.Motorháztető,lökhárító,egy lámpa+ fényezés:600000Ft.Brutális.Még jó hogy volt betétlapom.Na ekkor döntöttem el hogy eladom.A karosszéria elemek ,és a lámpák STB olyan piszkosul drágák hozzá,hogy már attól remegtem,hogy nehogy a nejem véletlenül is megtőrje.Ez az autó gyenge pontja.És semmi de semmi nincs hozzá bontva. Tehát aki ilyen autóra vágyik,ezt kalkulája bele.

Hibalista

- Kerkcsapágy első,kipufogó.gömbcsukló,hátsó stab pálca többször csere,szelepfedéltömítés,akumlátor,fék betét tárcsa csere,jobb első ablakemelő csere,riasztó csere,

Ide hordtam szervizbe

Piliszsentiván Seres Géza szerelő.Nagyon megbízható olcsó jó szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 80 Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f V 1994

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)