A precíz szamuráj
Szöveges ítélet
A Mazda rendkívül kellemes és erős autót adott a kezembe. A kétezres, V6-os motort rugalmasnak és igen erősnek érezni. A gyorsulásával és a végsebességével is megvagyok elégedve. A km-óra a 200 km/h-t nehézségek nélkül hagyja el. Elég jó felszereltségű modellt tudhatok magaménak; van benne ABS, 2 légzsák, hátsó szárny, ködlámpák, lámpamosó, elektromos antenna, elektromos tükör, 4 e. ablak, légkondi, ülésfűtés, szervókormány, bőrülések, sötétített ablakok, sportdob, ültetés, 16"-os kerekek. ´95-ös autóhoz képest ezt elég jónak mondható. Nagyon szeretem a hangját a V6-os motornak, szép az egész belseje. Hangtechnikával is rendelkezik. Nagyon kellemes kis négyajtós sportautónak is nevezhető. Többször szeltük át vele Európát, idáig gond nélkül. Az összeszerelési minősége példaértékű, ez nem véletlen, hisz J betűvel kezdődik az alvázszáma! A mai korszerű autók lustaságát és nagy behemót tömegét nélkülözi. Versenyezni nem szoktam vele, de mint említettem a 200-at simán viszi, ezzel jóízűen bosszantom a nagyképű német autók mellett letevők voksát. Ez különösen a Volkswagen kategóriára értendő.
Hibalista
- Kopó alkatrészeken kívül nem romlott el rajta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Csak a két kis kezemmel mókolom!:)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 154000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Prelude 2.2 VTi | Következő autója? | Mitsubishi Eclipse GT, 3.0 V6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
