A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1,8 SOHC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes első

Szöveges ítélet

Az első igazi autóm - imádtam. Amúgy is egy legenda (a bukólámpák miatt), és még 2010!! -ben is megnézték. Ehhez hozzátartozott az is, hogy kiváló állapotban volt (tökéletes illesztések, sérülésmentes).

Az autó Svájcból érkezett, én így is a 3. tulajdonosa voltam.
Vásárláskor a kötelező cserék megtörténtek:
- vezérműszíj
- feszítőgörgők
- motorolaj
- váltóolaj
- szűrők
- stb.

Sajnos ekkor nem lett cserélve a vízpumpa - az meg is adta magát 1 év után, de ettől más baja nem lett, azután pedig tökéletes lett az autó.

Sajnos 2 év után a küszöbök rohadtak (már vásárláskor sem volt kifogástalan, de mivel utcán volt tárolva - tovább romlott az állapota), a kormánymű sem volt kifogástalan, ezért megváltam tőle. Szerencsére tudtam váltani egy fiatalabb kocsira.

Amúgy a motorja tökéletes volt, nagyon dinamikusan mozgatta a kis kasznit - még úgy is, hogy ez a gyengébbik 1840 ccm motorral volt szerelve (103LE).
A váltó Mazdásan tökéletes (főleg olajcsere után).

A lengéscsillapítókon már lehetett érezni az időt és a megtett kilométereket (és persze a jó magyar utakat), de nem kellett még cserélni.

Mivel 2 év alatt 50ezret buktam rajta, így azt kell mondanom, teljesen megérte a pénzét. Egyszer sem hagyott cserben, a vízpumpás esetet leszámítva - bár azt két hete lehetett hallani, hogy baj van vele, de egyszerűen nem tudtam elvinni szervizbe.

Volt, hogy egyik pillanatról a másikra kellett mennem vele 1600 km-ert (3nap alatt) 4 személlyel - simán vette az akadályt. Ilyenkor volt, hogy 6.3 !!! volt a fogyasztása. Amúgy városon belül inkább 9, vegyesben 8 - 8.5 , országúton 7- 7.5 -et fogyasztott.
Az olajra érzékeny volt - ha a max. környékén tartottam, érezhetően kevesebbet fogyasztott.

Mindenkinek ajánlom, aki egy megbízható, olcsó, olcsón fenntartható, de erős és stílusos autót szeretne, hiszen ha megkímélt állapotút talál valaki, akkor a világból kiviszi :D természetesen ajánlott átvizsgáltatni vásárlás előtt, mint minden autót, mert sok a törött, gányolt pénztemető a piacon.

Hibalista

- Vízpumpa - nem lett cserélve a vezérműszíjjal egyszerre - ez nem a kocsi hibája - Hátsó fék (dob), első féktárcsák csere - 200ezernél ez szerintem nem hiba - Gömbcsuklók

Ide hordtam szervizbe

Oké autóklinika

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 601 Következő autója? Celica
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)