A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1,6 88LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szopóroller

Szöveges ítélet

Az autó tökéletes magyar ridegtartást kapott valószínűleg. Télen vettem, mondván, ha mínuszban beindul sok baj nem lehet (3 nap téli állás után is pöccröff volt). Azonban, ahogy melegedni kezdett az idő hirtelen el kezdett ő is melegedni, kis dugó és kezdett emelkedni a hűtőfolyadék jelzője. Emellett fogyasztotta is...Kiderült, hogy hengerfejes, amiről az eladó elfelejtett tájékoztatni (autószerelőnek titulálta magát).

A motorja jó volt, bár több erőt vártam tőle, 3000-től ment rendesen, de ott már komolyan üvöltött is. Barátnőm 4500-nál már váltást kért. Emellett alapjáraton alacsony fordulaton nagyon finom volt, halk, nem rázta a kasztnit. Minden fokozatot kiforgatva jól gyorsul, 4-es 160-nál ér véget, és a száguldás ott is marad abba, onnantól már nem gyorsult annyira.

A karosszériát még a szervizben is megdícsérték, összvissz két helyen volt rozsdás, az is minimális.

Az elektromos extrák mindegyike működött, napfénytető, elektromos ablakok, szervókormány, klíma.
A klíma eleinte jól működött, aztán valamitől megkattant és csak akkor működött, ha kedve volt (olyankor is amikor nem kértem).

Fogyasztása nem volt rossz, városban 8-9 l (ennyit anyámék 1.3-as swiftje is bekajál), országúton lement 7-8-ra.

A váltó még külön szóra érdemes, 23 évesen olyan kellemes kapcsolású volt (barátomék Ford Escortjának a váltója okádék volt ahhoz képest), a Rükit nem szerette néha, olyankor ki kellett rakni üresbe felengedett kuplunggal felpörgetni a motort, majd gyorsan berakni Rükibe és akkor, azonnal bevette.

3 ajtós volt, 4 embernek kényelmes volt, bár hátul szerintem túl rövid az ülőlap, de az utasok nem panaszkodtak (ilyenkor a menetteljesítmények azért erősen lecsökkentek).Elöl kényelmes volt, hely is volt bőven, az ülések is tartották magukat, nem voltak kiülve. Azóta zavarnak az új autók bunkerszerűségei, ebben sokkal jobban éreztem magam. Csomagteret nem tudtuk megpakolni eléggé, nekem bőven sok volt.


Hibalista

- -hűtés - -klíma - -fék - -szervó - -zárak

Ide hordtam szervizbe

KwikFit Kerepesi út- korrektek,jófejek, de drágák

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

AutóPátkai- ők olcsóbbak, de náluk nem is voltam csak egyszer, korrektek ők is

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)