A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1,6 16v injektor  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelemből-házasság

Szöveges ítélet

Szerelem első látásra!!!
Kifejezetten sportos külső jámbor jószágot takar.... Na nem a teljesítménnyel vagyok elégedetlen /erős motor, kiváló nyomatékkal/, csak a kezelhetőségéről áradozok. Minden kapcsoló funkcionálisan tökéletesen működik, könnyen hozzáférhető. A belső tér meglepően tágas /franciaágyat lapra szerelten már szállítottam benne/, akár a vezető és 4 utasa számára. Az ülések kényelmesek hosszú utazások alkalmával is.
A kaszni így 16 éves korában kezdett korrodálódni a benzintanknál, de ezt a kor rovására kell írnom.
Elsőre szokatlan a parkolás vele, de ha megszokja az ember a bukólámpát, és a csapott orrát, könnyebb mint a mai autókkal.
Motorikusan egy álom!!!
Pályán 6,5 l-es fogyasztás 120-ig. Utána arányosan szépen növekszik az étvágya. 180-ig nagyon húz, utána esik lejjebb egy kicsit a gyorsulási teljesítménye. Gyári kerék és abroncsmérettel a csúcssebessége az óra szerint 225 km/h itt a fogyasztása már erős 14 l körül volt.
Városban /Budapesten/ olyan 7-7,5 literes fogyasztás mérhető.
Olajcsere persze volt már, de nem zabálja sem az olajat, sem a hűtőfolyadékot.
A futóműve kemény sportosra van kihegyezve, ezért Pesten nem a legideálisabb útitárs /erről nem ő tehet...de a többi meg politika, így hagyjuk/. Ettől függetlenül erdőben és földutakon sem hagyott ott még soha. Sokat használom extrém körülmények között, sárban, elhagyott utakon a hobbim miatt, ebből ered a stabilizátorrúd törése /sáros földúton szedtem ki a sárból egy suzuki ignist, mikor sikerült ezt a meghibásodást összeszednem/. Ezenkívül vontattam már meghosszabbított, jól megpakolt Ducatot, minden erőlködés nélkül.
Társam volt már 2 költözés során / Teherautót nem vetettünk be:) mellette/ . Sajnos nem vagyok egy jó gazdája, mert nem cirógatom minden nap, nem becézgetem, de még csak nem is viselem gondját rendszeresen. Ennek ellenére, hálás, kitartó, megbízható autó. Kevés olyan autóm volt, ami ennyire igénytelen volt a karbantartásra.
Alkatrész ellátása a mai napig kitűnő!
Az új / kopó/ alkatrészek is barátibb árért hozzáférhetőek, mint a német, olasz, és francia társaié.
Bontott alkatrészeket pedig bárhol találni az országban hozzá.
A szerelőim szerint ahhoz képest, hogy japán /az aprókezüek ugye:) /, nem nehezebb szerelni mint a nyugati társakat, sőt, semmi spéci kulcsot nem igényel /mint egyes mai autók, hogy a szakszerviz kaszálhasson/.
Csak azt tudom mondani, hogy tényleg szerelem első látásra került hozzám, de hűsége miatt, mára már a "házastársammá" fogadtam.

Hibalista

- Javítással együtt:
- Kuplung leégett- 50000 Ft /a vezető vagyis az én hibámból/
- Lengéscsillapító- 34000 Ft / a Pesti utak ugye/
- Stabilizátorrúd- 10000 Ft / Többet nem segítek:) /
- kipufogórendszer- 35000 Ft
- akkumulátor- 12000 Ft
- gumiszett- 35000 Ft /Japán gumi/

Ide hordtam szervizbe

2 autószerelő barátom pofozgatta:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Skoda Fabia, W.polo, Következő autója? A szerelőm szerint a következő nagyszervízig még 200.000 benne van akkor minek váltsak?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)