Soha nem hagyott az út szélén!
Szöveges ítélet
A benzines autók között nagyon gazdaságos autó.
Útfekvése és kanyarstabilitása kiváló, mert alacsony és viszonylag széles a nyomtávja, viszont ABS még nincs benne.
Mivel légzsák sincs benne, ezért a műszerfal környékét kissé puhább anyaggal borították, mint a mai kopogós műanyagok.
Legjobb országúti fogyasztása nálam 5,8 l/100km volt, utánfutóval megpakolva megitta a 7,5...8,5-et is.
Németországban az autópályán 7,5...8 litert fogyasztott 160-as utazótempó mellett, egyszer 3 személlyel és csomagokkal élvezhettem a 185km/h-s sebességet is. Az 1250km-es és 1700km-es egy napos utazásokhoz kényelmes a deréktámaszos vezetőülése, mindig csak a nap végére zsibbadt el a fenekem.
Folyt. köv.
Hibalista
- A fékek, gumiabroncsok, gyertyák, ablaktörlőlapátok, szíjak lassú elhasználódásán kívül cserélni kellett természetesen a vezérműszíjat feszítőgörgővel, motorolajat szűrővel és levegőszűrőt, továbbá az évek alatt: - -hátsó lengéscsillapítók és toronycsapágyak - -hátsó kerékcsapágyak - -gyújtáskábelek, gyújtáselosztó-fedél és rotor - -motor szimmeringek - -féltengely gumiharangok - -hűtő - -keresztstabilizátorok csavarjai - -rendszámvilágítás - -néhány izzó - -a légtömegmérőt meg ajánlatos időnként féktisztító spray-vel megtisztítani, hogy ne fogyasszon indokolatlanul sokat.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Zakar
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 323 1.5GT 1985 | Következő autója? | 323 P |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
