A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv GTR 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Raliautó 92-ből

Szöveges ítélet

Második autóként volt használva. Hát ne várjatok egy raliautóalaptól sok kényelmet! Ugyebár a 90-es évek elején ez volt a rali-vb legjobbja N csoportban. Minden egyes kátyút
könyörtelenül megtorol egy vesekőzúzással. Ez kb. 240 ló volt, de ahoz képest nagyon jól ment (0-100km/h 6mp, míg össze nem tört..), hála a négykerékhajtásnak meg a rövidre áttételezett váltónak. Az újabb raliautókkal (EVO, STi) már nem veszi fel a versenyt, de a maga korában csúcs volt. A hangja nagyon állat, de nem csak a kipufogóhang király, hanem amikor mondjuk negyedikben városban odalépsz neki finoman, hogy előzz egyet, majd vadul elkezd visítani a turbó!!!! JAJ de jó az! Kicsit forgatni kell, ha sietsz, de városban még nyomatékból is megyeget.
Kanyarban még télen is stabil (4WD).
A futóművét csak ésszerű határok közt kell szélesítgetni, mert könnyen válhat alulkormányzottá, ha nagyon kiszélesíted a hátulját. Egyébként nem lett volna rossz ötlet egy turbónyonásmérő a műszerfalra (helló mazda-mérnökök!!!, remélem az mps-be raktok, habár az nem raliautónak készül).
Az ülések egész kényelmesek benne, oldaltartás is van, a gyári összeszerelési minőség csúcs, ha már volt szétszedve (jó esély van rá donorautóknál) akkor meg kituggya milyen... Fogyasztás lábujjhegyen 12, ez télen 15, ha nyomod, akkor inkább ki se számold...:D Apropó tél! Amellett, hogy király az összkerék (télen bárhova felmegy nagyon lazán hólánc nélkül, akár nyári gumival is), azért a fűtés az nagyon rossz benne! Adott ugye egy motor, ami termel jó sok hőt, aztán a fűtés csak akkor hatásos, amikor már zúg, mint állat. Megint csak a téllel kapcsolatban egy dolog. A váltóhoz csak jó olajat használjatok és csak melegen tiporjátok a váltót, mert csak akkor lehet gyorsan váltani, hidegen még akadozhat. Ez a melegítősdi dolog az egész autóra kiterjed. Forszírozott menet után, leállítás előtt érdemes járatni alapjáraton, hogy lehűljön a turbó. Kihagytam valamit? Ja! Összetört, sajnálom, habár nem fogok gyalog járni...

Hibalista

- Össze lett törve....Egyébként nem szaraxik.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? nagyon sok volt Következő autója? japppán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)