Raliautó 92-ből
Szöveges ítélet
Második autóként volt használva. Hát ne várjatok egy raliautóalaptól sok kényelmet! Ugyebár a 90-es évek elején ez volt a rali-vb legjobbja N csoportban. Minden egyes kátyút
könyörtelenül megtorol egy vesekőzúzással. Ez kb. 240 ló volt, de ahoz képest nagyon jól ment (0-100km/h 6mp, míg össze nem tört..), hála a négykerékhajtásnak meg a rövidre áttételezett váltónak. Az újabb raliautókkal (EVO, STi) már nem veszi fel a versenyt, de a maga korában csúcs volt. A hangja nagyon állat, de nem csak a kipufogóhang király, hanem amikor mondjuk negyedikben városban odalépsz neki finoman, hogy előzz egyet, majd vadul elkezd visítani a turbó!!!! JAJ de jó az! Kicsit forgatni kell, ha sietsz, de városban még nyomatékból is megyeget.
Kanyarban még télen is stabil (4WD).
A futóművét csak ésszerű határok közt kell szélesítgetni, mert könnyen válhat alulkormányzottá, ha nagyon kiszélesíted a hátulját. Egyébként nem lett volna rossz ötlet egy turbónyonásmérő a műszerfalra (helló mazda-mérnökök!!!, remélem az mps-be raktok, habár az nem raliautónak készül).
Az ülések egész kényelmesek benne, oldaltartás is van, a gyári összeszerelési minőség csúcs, ha már volt szétszedve (jó esély van rá donorautóknál) akkor meg kituggya milyen... Fogyasztás lábujjhegyen 12, ez télen 15, ha nyomod, akkor inkább ki se számold...:D Apropó tél! Amellett, hogy király az összkerék (télen bárhova felmegy nagyon lazán hólánc nélkül, akár nyári gumival is), azért a fűtés az nagyon rossz benne! Adott ugye egy motor, ami termel jó sok hőt, aztán a fűtés csak akkor hatásos, amikor már zúg, mint állat. Megint csak a téllel kapcsolatban egy dolog. A váltóhoz csak jó olajat használjatok és csak melegen tiporjátok a váltót, mert csak akkor lehet gyorsan váltani, hidegen még akadozhat. Ez a melegítősdi dolog az egész autóra kiterjed. Forszírozott menet után, leállítás előtt érdemes járatni alapjáraton, hogy lehűljön a turbó. Kihagytam valamit? Ja! Összetört, sajnálom, habár nem fogok gyalog járni...
Hibalista
- Össze lett törve....Egyébként nem szaraxik.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | nagyon sok volt | Következő autója? | japppán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
