A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1.8GT DOHC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök szerelem

Szöveges ítélet

A családban már volt egy 323F, az szintén 1.8-as, de SOHC motoros volt. Nagyon nyomatékos, jó indulatú, kényelmes autó volt. Sok km-t tettük meg vele, jártunk külföldön télen nyáron, de egyszer sem adott okot panaszra. Mindig hazahozott. A GT amit nemrég vásároltam egy kicsit más világ. A futóm?ve feszesebb, a motorja er?sebb. Ami számomra meglepetés volt hogy a nagyobb teljesitmény ellenére nem tapasztaltam fogyasztás növekedést.
Részletek:
Küls?: Sportos 5 ajtós karosszéria, elég nagy csomagtartóval. A hasmagassága a budapesti utakhoz szerintem kicsit alacsonyabb az átlagnál, nagyon kell vigyázni hogy melyik padkára áll fel az ember és egy pár lejáró is csúnya sebeket okozhat az autónak. Az id?sebb embereknek, hátfájással, illetve végtagfájdalmakkal küszköd?knek problémákat okozhat a beszállás, úgyanis az üléspozició eléggé sportosra van tervezve, elég alacsonyra kell ülni.
Bels?:
Az üléspozició nekem nagyon kényelmes, a gyári sportülés elég feszesen, de nem durván tartja a testet, még a nagyobb súlyuak, mint jó magam is kellemesen elférnek benne. Hátul elegend? a hely 2 feln?ttnek hosszú távon is. A kormány szervós, pont annyit segit, amennyit kell. M?szerfala minden szükséges információt tartalmaz. Az utastér szell?ztetése enyhéz alulméretezett. A menetzaj enyhén magasabb az átlagnál, de nem zavaró. Ami szerintem negativum, hogy nagyobb sebességnél a rövid áttételezés? váltó miatt autópályán elég er?s a motorzaj, viszont cserébe magasabb sebességnél is mindig rugalmas marad az autó, jól gyorsul.

Futóm?ve feszes, nagyon pontosan és biztonságosan irányitható . Sajnos a magyar utakat rosszul birja, vigyázni kell a gödrökkel. Az el?l-hátul tárcsa fékszrendszer jól lassitja az autót. A motor nagyon jó konstrukció, alul is nyomatékos, felül nagyon jól húz. Városban én eljárok 8,5 literrel, ami egy 1.8-astól szerintem nagyon jó érték. Országúton kellemes, 80-100-as tempónál nekem már sikerült 7 literes fogyasztást csinálnom.

Mint általában minden japán autó, a Mazdák is nagyon megbizható, tartós autók, de csak abban az esetben, ha megkapják a gondos, hozzáért? szervizt. Érdemes jó min?ség? japán alkatrészeket beszerelni, mert azokkal még sokáig autó marad.

Hibalista

- Elektromos ablak vezet? oldali vezérl?je (szériahiba), bal oldali elektromos visszapillantó tükör, els? toronycsapágyak, gátlók (Budapesti utak!!!)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mester
1131 Budapest, Reitter Ferenc u. 160.

Tel.: 340-0696, 330-5999

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Remélem még sokáig nem kell ilyeneken gondolkoznom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)