A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 323 LX sedan 1,3 benzin 60LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, kényelmes, kellemes, de nem sportos

Szöveges ítélet

Egy éves hasznalat alatt mindössze a gyujtás trafó ment tönkre. Sajnos külföldön. Vajdasági vagyok és éppen Magyarországon történt az eset (Soltvadkertnél). Persze arrafelé csak a német autókhoz "értenek" és hülyére várakoztattak mire alkatrészt találtak bele. Ezután elindultam hazafelé és két kilóméter után megint leállt az autó. Utána visszahúzattak és annyira megjavították, hogy hazáig el tudtam vele menni. Itthon még egyszer tönkrement ugyanaz. Ekkor már nagyon ideges voltam mert a negyedik 100 eurósom lógott a leveg?ben. Véletlenül jöttem rá, hogy a generátor(alternátor?) rontotta el a gyujtás trafót. Így a negyedik 100 euróm megmaradt. Ez az egész kb két hetes idegfeszít? szervizlátogatással párosult.
SE EL?TTE, SEM PEDIG AZÓTA NINCS GONDOM AZ AUTÓVAL! Egyáltalán nem sportautó (sajnos) 1300ccm3 és 60LE de a reális igényeket kielégíti. Gyári klímával van mivel arab piacra készült (sajnos még karburátoros). Az olajat már fogyassza, de valószín?, hogy legalább dupla a valódi km állás.
Összességében nézve nagyon jó autó. Legközelebb sportosat szeretnék venni (v6), de sajnos a mazdák között nem sok ilyen van. A német kocsiktól pedig félek egy kicsit f?leg az elektronika miatt.
Az elektronika tökéletes semmi meghibásodás az izzók is még eredetiek. Biztosítók NEM égnek ki. Kicsi a fordulóköre, szervóval könnyedén fordulok. A klíma csak manuális, de ebben a kategóriában az is csúcsnak számít (nagyon jól h?t-nem fagyasztó, de kellemes.). Itt meg kell említenem a túl hangos ventilátort (3-4 fokozat 30fok melegben). Az ülések ebben a kategóriában tökéletesek. A karosszéria elég rossz, de nem csoda mivel 14 évig nem volt garázsolva. El sem akarom hinni, hogy ilyen jó. kop-kop.
Anyukámnak is 323-a van de az még gyári állapotú és er?sebb motorú (1600ccm3 90LE). Az övé megy mint az állat. De nincs klímája.
Nagyon jó autók ezek , de sajnos egyre öregebbek és várhatóak a problémák. Inkább hozzágyüjteni a sporoltpénzhez és egy 626-t ´97-t?l.

Hibalista

- alternátor (generátor?) és ez miatt a gyújtás trafó 1x. Semmi más.

Ide hordtam szervizbe

Soltvadkert "SOMA" serviz. Senki ne vigye oda az autóját. Csak a matematikához értenek. (Összeadás, szorzás, hatványozás) Csalók!!!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Szabadka "AUTO MÁRTON" adnak a kinézetre, nagyon szép, felszerelt szervizük van, S?T a tudás is a fejükben van, de átverni jobban tudják az ügyfelet. 100 eurót nekik is kifizettem és mégsem javították meg. Csalók!!!!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 151000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 1,3 1984 Következő autója? V6-os motorral
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)