A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1,3 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható fapados

Szöveges ítélet

2002 elején vásároltam 7,5 évesen, 84 ezer km-el. Németországból hozott autó volt, szervízkönyvvel. Az állapota alapján valóban ennyi lehetett benne. Egy öreg, közel 20 éves 323-ast cseréltem le rá, ami már er?sen rohadt.A mai napig több mint 60 ezret tettem bele, ennek a közel 4 évnek a tapasztalatait foglalnám össze. A kocsit alapvet?en munkábajárásra használom, napi futása átlag 40-50 km. Évente egy-két hosszabb utat is teljesít, külföldön is többször járt már.( Horvátország, Ausztria, Csehország és Szlovákia.)Soha nem hagyott cserben, ez egyébként igaz volt az el?z? öreg Mazdámra is. Az ülések egyszer?sége miatt hosszú úton nem túl kényelmes. Az egyetlen extra a szervókormány. Az 1,3-as 16 szelepes 75 lovas motor nem egy er?gép, de kategóriájában teljesen elegend? teljesítményt nyújt. 165-170 körül van a vége óra szerint. Autópályán 150-160-al is képes tartósan haladni, igaz ekkor már meglehet?sen hangos. Mivel nem kímélem, a fogyasztása sem túl alacsony. A váltója könnyen és precízen kapcsolható, sok egyéb típust maga mögé utasít ezen a téren. Így 11 évesen is igencsak nehéz rozsdát találni rajta, szemben pl.egy hasonló korú F Astrával...Ez egy 3 ajtós változat, a hátsó ülések lehajtásával jó nagy rakteret kapunk, ha valamit szállítani kell. Mi utaztunk benne úgy (3 személy +3 mountain bike) hogy a bicikliknek csak az els? kerekét szereltük ki. Jó az útfekvése, kanyarokban is elég stabil. Összességében elégedett vagyok vele, de a közeljöv?ben szándékozom lecserélni valami több extrát tartalmazó japán típusra, fiatalabb évjáratban.

Hibalista

- Hátsó kipufogódob 147 ezernél - 20 ezer Ft.
- Stabilizátor tartó a jobb els? leng?karban - 3000 Ft
- Egyébként csak a szokásos apróságok -fékbetét, fékcsövek,100 ezernél vezérm?szíj + feszít?. De ezek a karbantartáshoz tartoznak. Ja és a hátsó lámpabúrán keresztül beázott a csomagtér.A lámpa egyes hézagainak tömít?anyaggal való kitöltése segített.

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s maszek szerel?k. Többnyire jól végezték a dolgukat.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 84000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 63000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323 1,5 Következő autója? Toyota vagy Mazda
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)