Kis virgonc
Szöveges ítélet
A 323 as Mazdák még mindig ott vannak a szeren, ha megnézzük a belső kárpítokat, sokkal szebb kidolgozottságú, sokkal jobb anyagokat használtak, mint pl egy vadonat új Suzukiban. A motorja megbízható nagyon, nem kellett hozzányúlni soha. A futóműre ez már nem mondható el, mert a gyári az halál, belerakták az erős motort(130LE), de nem csináltak hozzá megfelelő futóművet. De ha leültetjük, rakunk bele sport lengéscsillapítót, akkor álom vele menni(persze csak jó minőségű úton). Kényelmes autó, nagyon jó oldaltartása van a gyári GT üléseknek, kézre áll minden benne......
Hibalista
- Féltengelyek, szilentek, lengéscsillapítók, gyertyák
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem soha szervízbe, mindig megcsináltuk ismerőssel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 164000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 323 GTX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
