A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1.6 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis vagány

Szöveges ítélet

Az autóm(még mindig használom) egy Mazda 323 GLXi 1,6-os, nyolcszelepes motorral.
Háromajtós, Ausztriából hozta be az el?z? tulajdonos.
A hátulja sérült volt, ezt a csomagtartó közepén lév? lámpatest sarkának sérüléséb?l is látható.

Az autó alapvet?en sportos benyomást kelt, készült bel?le négykerék meghajtásos 2000 köbcentis turbós is, emiatt is tetszett meg igazán. Mind bels?leg, mind motorikusan nagyon megkímélt az autó, ami szerintem ritkaság egy, most már 15. éves autó esetében.

Ez az els?, saját tulajdonú autóm,ezért vigyázok rá, bár egyesek szerint elég dinamikusan vezetek.
Ezt persze az autó motorikus képességei is er?sítik, hiszen a 85 lóer? nem túl sok, de a 945 kilós üres tömeg? autót könnyedén gyorsítják fel, akár 185 km/h-ás sebességre is.
Könnyen irányítható, stabil, bár kézifék használata esetén a fara könnyen elindul, egyszer ezzel majdnem meg is jártam...

Gyárilag rendelkezik egy hátsó spoilerrel a csomagtartón, ami kiváló alapja lehet egy tuningolási probálkozásnak, de én egyel?re nem tervezem.

Felszereltsége korához képest szerintem elég komoly, szervókormány, motoros tet?ablak, központi zár.
Elöl nagyon kényelmes, nagy a hely, maximum a belmagasságra lehet panaszkodni. Hátul már kicsit sz?kebb a hely, de egy 180 cm magas ember elfér maga mögött, de azért csak egy nem egy limuzin...
A csomagtér nem túl nagy, de szükség esetén a 1/3, 2/3 arányban lehajtható hátsó ülések költözködés esetén jelent?s segítséget nyújtanak.

Fenntartási költségei kimerültek a már fentebb említett kipufogódobcserében és a szokásos olajcserék illetve ablaktörl? lapátok cseréje mellett.
Sokan mondják, hogy a japán autókat drága szervízelni, de szerencsére ritkán kell ?ket... :-)

A fogyasztásával elégedett vagyok, városban dinamikus vezetés mellett télen sem eszik meg többet 8.5 liternél száz kilométerenként, de hosszabb távon, 100-110 km/h-ás átlagsebesség mellett a 7 literes fogyasztás is könnyen tartható.

Hibalista

- Középs? kipufogódob korhadt volt már amikor megvettem is, ennek a cseréje megtörtént(utángyártott, 20e HUF körül volt).
- Hátsó ablaktörl? vízpumpája már a vásárláskor sem m?ködött, kibontottam(eléggé el van rejtve) és sajna azt tapasztaltam, hogy valaki túltöltötte illetve melléöntötte az ablakmosó folyadékot és ez a pumpa motorját tönkretette(vízben állt a motor és berozsdált). Ennek cseréje még nem sikerült, talán bontóból...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Mazda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)