Goblen
Szöveges ítélet
2006 nyaran jottem ra mitol nem stabil a kadett hat siman ketetort az alvaz hatul .Nagy japan auto rajongo voltam ( azota meg fanatikus ) pedig nekem nem is volt japan autom de tudtam ha megbizhatott akarok arra kell gyurjak .Nagyvaradi aprohirdetesek kozott 1 !!!!!! darab japan auto mazda 323 1.3 feher 3 ajtos 89-es nem volt boseg zavara megneztem megvettem 122 000 km vasarlaskor noi tulaj sot fogorvos ami sokszor (MINDIG) rosszabb mint jo (De viszont volt szervizkonyv ami romaniaban az autok kb 1% nem tevedes 1% ha van ).Foleg varosban hasznalva amit pozitivumkent probaltak emliteni de ami nagyon nagy negativum viszanezve .86-os kadett utan 89-es mazda tiz evel fiatalabnak tunt minosegileg tehnikailag is : hengerenkenti befecskendezes, profi valto, minosegi oszeszereles . A kuplung csuszott mar vasarlaskor de meg 10 000 km sikerult problema nelkul megtenni .Vegul 133 000 km-nel komoly szervizt vegeztunk rajta osszes fekpofa csere + tarcsak kuplungtarcsa felujitas vezermuszij !!!!! eloszor cserelve ugyanugy mint a tobbi. Kotelezo szurok olajok 10 000 kilometerenkent gyertya 20 000 ( Ngk a kiraly de meg kell nezni japan legyen ne francia gyartmany irja rajta ). Ja kellet koltsek a futomure(Romania) !!!! ket also gombfej csere (eredeti japan alkatresz 4500 ft/db) . 26 000 kilometert hasznaltam foleg Deva Nagyvarad utvonalon problema nelkul . Melegen neha nem akart indulni es kb 1 ev utan a gyujtaskabel szet csereje megoldotta a problemat .Ja a gyujtasmodul is kiment ( Nemet Huco szar ) kicsereltek nem volt jo garancia vissza fenyegetes uj modul ok . Homerseklet szenzor kioregedett csere . Huto folyas utan takakaritas felujitas profi modon (Debrecen Hutos szaki) .Meg neha a hidrotokek is kopogtak picit terheles utan de szerintem en kicsit meghajtottam a hegyen . Vegul az iden uj gazdit kapott a futes soha nem ment benne valami jol meg se lett keresve a hiba vele ment .Az ujabb harcos egy Subaru Legacy rola a beszamolo (Transzkarpat expresz)
Hibalista
- 2 gombfej
- Szokasos fek kuplung
- Gyujtasmodul
- Hoerzekelo
- Huto muanyag fedel repedes (tipushiba)
- Gyujtaskabel
Ide hordtam szervizbe
Robo haver Margitta profi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Elektromosagi szakik varad profik
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 122000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | kadett E | Következő autója? | Subaru Legacy |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
