A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1.3 Lx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Goblen

Szöveges ítélet

2006 nyaran jottem ra mitol nem stabil a kadett hat siman ketetort az alvaz hatul .Nagy japan auto rajongo voltam ( azota meg fanatikus ) pedig nekem nem is volt japan autom de tudtam ha megbizhatott akarok arra kell gyurjak .Nagyvaradi aprohirdetesek kozott 1 !!!!!! darab japan auto mazda 323 1.3 feher 3 ajtos 89-es nem volt boseg zavara megneztem megvettem 122 000 km vasarlaskor noi tulaj sot fogorvos ami sokszor (MINDIG) rosszabb mint jo (De viszont volt szervizkonyv ami romaniaban az autok kb 1% nem tevedes 1% ha van ).Foleg varosban hasznalva amit pozitivumkent probaltak emliteni de ami nagyon nagy negativum viszanezve .86-os kadett utan 89-es mazda tiz evel fiatalabnak tunt minosegileg tehnikailag is : hengerenkenti befecskendezes, profi valto, minosegi oszeszereles . A kuplung csuszott mar vasarlaskor de meg 10 000 km sikerult problema nelkul megtenni .Vegul 133 000 km-nel komoly szervizt vegeztunk rajta osszes fekpofa csere + tarcsak kuplungtarcsa felujitas vezermuszij !!!!! eloszor cserelve ugyanugy mint a tobbi. Kotelezo szurok olajok 10 000 kilometerenkent gyertya 20 000 ( Ngk a kiraly de meg kell nezni japan legyen ne francia gyartmany irja rajta ). Ja kellet koltsek a futomure(Romania) !!!! ket also gombfej csere (eredeti japan alkatresz 4500 ft/db) . 26 000 kilometert hasznaltam foleg Deva Nagyvarad utvonalon problema nelkul . Melegen neha nem akart indulni es kb 1 ev utan a gyujtaskabel szet csereje megoldotta a problemat .Ja a gyujtasmodul is kiment ( Nemet Huco szar ) kicsereltek nem volt jo garancia vissza fenyegetes uj modul ok . Homerseklet szenzor kioregedett csere . Huto folyas utan takakaritas felujitas profi modon (Debrecen Hutos szaki) .Meg neha a hidrotokek is kopogtak picit terheles utan de szerintem en kicsit meghajtottam a hegyen . Vegul az iden uj gazdit kapott a futes soha nem ment benne valami jol meg se lett keresve a hiba vele ment .Az ujabb harcos egy Subaru Legacy rola a beszamolo (Transzkarpat expresz)

Hibalista

- 2 gombfej
- Szokasos fek kuplung
- Gyujtasmodul
- Hoerzekelo
- Huto muanyag fedel repedes (tipushiba)
- Gyujtaskabel

Ide hordtam szervizbe

Robo haver Margitta profi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Elektromosagi szakik varad profik

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 122000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? kadett E Következő autója? Subaru Legacy
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)