Go-kartom
Szöveges ítélet
Megvettem, mert sportos, tetszetős és híresen megbízható (jaa, és mert nem volt pénzem éppen egy új X5-re:D). Valóban sportos a maga nemében, valóban tetszetős számomra, és valóban meggbízható, ez legalábbis az volt. Amíg nálam volt, a kötelező szervízen kívűl semmit az ég világon nem költöttem rá (nem kellett). A kinyomócsapágy sercegett veszettül hidegindításkor, már nem nyúltam hozzá, mert addigra tudtam, hogy megválok tőle.
Nagyon alacsonyan, jóformán a földön ülsz, 40 év feletti, férfi utast nem szállítottam úgy, hogy ne az lenne az utolsó mondata, hogy "nem jó ez az autó, be se lehet szállni, ki meg pláne nem:-)". Nekem ez a része speciel pont tetszett benne, a kormányt is alacsonyra állítottam. Vezetni egyébként nagyon jó, jól kanyarodik (persze jó gumik is kellenek ahhoz), pici résekbe is befér, kicsi a fordulóköre, fürge, hirtelen megugrik kis sebességnél, az egész olyan benyomást keltett bennem, mintha egy Go-kart lenne az egész autó. Érdekes, hogy tulajdonképpen ez a tulajdonsága, ami végülis negatívumként is ért, mert a nagyobb, kényelmesebb, tágasabb autókat jobban szeretem valahogy, nagyobb biztonságérzetet is adnak. Mindegy, nyilván ennek megfelelőképpen választottam jelenlegi autómat.
A lényeg, hogy egy nagyon élvezetesen vezethető, megbízható, mai napig feltűnést keltő autót ismertem meg a 323f-ben, soha egy bosszús pillanatot tulajdonképpen nem okozott nekem, pompázott a ház elött a piros színével, tudtam, hogy ha menni kell valahová, akkor ez el is fog vinni, mindenféle gondolkodás nélkül.
Érdemes megemlíteni, hogy a motor japánosan jól pörgethető, ha pörgeted, akkor jól is megy, alattam a fogyasztása átlag 7,8-8,4 között mozgott, finoman használva. Jobban nyomva 9 körülig felszökött, télen szintén 9 körül átlagban, finoman használva.
Ha bővérűen közlekedsz nonstop, akkor természetesen 10-11, én nem ez a típus vagyok, de érdemes megemlíteni, mert álatlában ennek az autónak a vásárló közönsége nem úgy vezeti ezt, ahogyan azt én tettem az esetek többségében.
A rekordom 6,9, de abban 100-110-es autópályatempó, valamint 50-el, 5-ösben gurulás van.
Én szinte csak Budapesten használtam az autót.
A legnagyobb negatívuma számomra a borzalmas szélzaj és szigetelés. 80 felett már zavaró, 100 felett nagyon zavaró, 115 felett idegesítő, olyannyira, hogy az autó pillanatnyi megutálása veszélyeztet menet közben.
Összeségében MINDENKINEK ajánlom, akinek elég az ilyen menetteljesítmény, nyomaték, akinek tetszik a forma, a kategória, és aki nem szeretne költeni az autójára másodpercenként, azonban a Corollát unalmasnak találja.
Hibalista
- Kuplung kinyomócsapágy
Ide hordtam szervizbe
Piliskó És Társa
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 9000 2.0t 150 LE | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
