A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1,6i 8v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fehér ördög

Szöveges ítélet

2005 márciusában unokatesóm úgy döntött, hogy serdül?korom kedvencét, a 323F-et lecseréli egy Puntóra. Én azonnal lecsaptam rá, és fillérekért hozzám jutott. Igaz, különösebb extrák nélkül (csak riasztó és központi zár van benne). A motorja 1.6-os, injektoros, a szekér ’89-es. Amióta nálam van, a kipufogóját kellett javítgatni, meg a fékbetétek és a gumik voltak nagyon elhasználódva, azokat kapott újakat, és az áprilisi adásvétel óta beletettem 15000 km-t. A motorja amúgy mazdásan ép és egészséges, futóm?ve bár nem a pesti utakhoz tervezett, de kiváló állapotban van. De most hagyjuk a technikát és jusson hely az érzelmeknek is, imádom ezt az autót. Ez egy olyan gép, amit szeretni lehet. Tekintve, hogy f?leg munkába járásra, és pesti forgalomban használom, sokat nincs id?m, kedvem és lehet?ségem ütni-vágni, de azért id?nkét okozok vele meglepetéseket autóstársaimnak, ha épp én kerülök legelölre a piros lámpánál. Nem mondom, hogy veretlen vagyok :), de elég jó a statisztikám :) Szóval az 1.6-os motornak és a könny? kasztninak köszönhet?en van húzása, csak éppen egy ütösebb rajtnál a 175/70-es gumik az els? 10-20 méteren inkább füstölnek, mint tapadnak :) Egyel?re... remélhet?leg tavasszal már az új garnitúra mamusz lesz rajta, ami megállásnál sem hátrány. Végsebességét még nem próbáltam, az el?z? tulaj szerint ? 200-at ment vele, én eddig max. 180-at. Nem gondolkodom egyel?re az eladásán, amíg megy, addig megtartom, és csinosítom, er?sítem, ahogy egy Mazdával bánni kell :) Egyébként sok tekintetben f?nyeremény volt nekem ez az autó. Kicsinek nem mondható, 5 ajtós, de sportos, nem igazán pénztárcaromboló a fenntartása, a benzinárakról meg nem ? tehet :) És a végére hozzátenném, hogy mivel elég alacsony vagyok, mindig kinyitott lámpákkal használom, és így látom az elejét :)

Hibalista

- Kipufogó eléggé odavolt, amikor hozzám került, azóta a cs? jó része, a harmonika cs? és a középs? dob cserére került, a hátsó dob van még hátra (plusz a harmonikacs?nél újra kell hegeszteni, mert a varrat egy része rosszul sikerült, kifúj).
- És egy apró kellemetlenség: ez a korából adódik ugyan, és igazából nem válóok nálam, de hidegben nyiszognak a m?anyagok benne.

Ide hordtam szervizbe

Háztartásban el?forduló eszközökkel vígan lehet szerelgetni, nem kell hozzá külön szerel? :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 323F 1,8GT vagy BMW 320i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)