A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 323f 1,6 Bukólámpás 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Faszagány bukólámpás!

Szöveges ítélet

200e Forintért vettem húszezres részletekben egy barátomtól. Előtte egy Trabit fagyasztottam meg a 2 napos télben. Az autónak voltak hibái: bal első futómű, végig megmagyarázhatatlan elektronikus szarakodások. Lámpa nélkül nem szeretett elindulni. Ezres fordulat alatt leállt, nehezen volt hajlandó indulni. Soha sem fektettem bele annyi energiát, hogy megnézzem, de a lámpa bekapcsolásával indítás előtt megoldódtak a gondok. Nagyon szerettem, a kis gyakornoki fizetésemet vidáman öltem bele, imádtam, hogy van autóm, ami pörgős, lendületes, fekszi az utat, sportos.
Tényleg sportos, négyezer körül már jól húz, felfüggesztése elég kemény. Szerintem piszkosul megbízható, legszarabb hidegekben is elindultam vele simán, nem volt gondom. Eladnom végül a 123 200D láz miatt, a 10es út lomhasága miatt, illetve a befecskendezés miatt kellett. A végén már hajlamos volt visszavenni a gázt (leállni csak úgy szevasztok). Ekkor egy randa kattogás hallatszott a bal ülés elől. Ezt a biszbaszt is próbáltam cserélni, de hasztalanul. Következő gazdája ampervadászt bízott meg és tudomásom szerint az alapos méricskélést követően máig elektronikus baszakodás nélkül üzemel az autó. Nagyon szerettem.

u.i.: 65.000 - ennyibe került egy kb hibátlan 1.8-as Győr mellől. Aki szeret bogozni, ilyesmit, annak ajánlom, személy szerint én okádok a mindenféle szirszarral telelógatott látványtuningolt változatoktól. Az autó gyárilag szép - ilyen kevés van.

Hibalista

- hidrotőke, befecskendező elektronika

Ide hordtam szervizbe

vettem cserét szarér, húgyér osztrák határ közeléből, cserebere alkatrészekkel.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1.1 Következő autója? Mercedes 123 200D
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)