Faszagány bukólámpás!
Szöveges ítélet
200e Forintért vettem húszezres részletekben egy barátomtól. Előtte egy Trabit fagyasztottam meg a 2 napos télben. Az autónak voltak hibái: bal első futómű, végig megmagyarázhatatlan elektronikus szarakodások. Lámpa nélkül nem szeretett elindulni. Ezres fordulat alatt leállt, nehezen volt hajlandó indulni. Soha sem fektettem bele annyi energiát, hogy megnézzem, de a lámpa bekapcsolásával indítás előtt megoldódtak a gondok. Nagyon szerettem, a kis gyakornoki fizetésemet vidáman öltem bele, imádtam, hogy van autóm, ami pörgős, lendületes, fekszi az utat, sportos.
Tényleg sportos, négyezer körül már jól húz, felfüggesztése elég kemény. Szerintem piszkosul megbízható, legszarabb hidegekben is elindultam vele simán, nem volt gondom. Eladnom végül a 123 200D láz miatt, a 10es út lomhasága miatt, illetve a befecskendezés miatt kellett. A végén már hajlamos volt visszavenni a gázt (leállni csak úgy szevasztok). Ekkor egy randa kattogás hallatszott a bal ülés elől. Ezt a biszbaszt is próbáltam cserélni, de hasztalanul. Következő gazdája ampervadászt bízott meg és tudomásom szerint az alapos méricskélést követően máig elektronikus baszakodás nélkül üzemel az autó. Nagyon szerettem.
u.i.: 65.000 - ennyibe került egy kb hibátlan 1.8-as Győr mellől. Aki szeret bogozni, ilyesmit, annak ajánlom, személy szerint én okádok a mindenféle szirszarral telelógatott látványtuningolt változatoktól. Az autó gyárilag szép - ilyen kevés van.
Hibalista
- hidrotőke, befecskendező elektronika
Ide hordtam szervizbe
vettem cserét szarér, húgyér osztrák határ közeléből, cserebere alkatrészekkel.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1.1 | Következő autója? | Mercedes 123 200D |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
