A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 323 F 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az uj szagu 18 eves 323 F

Szöveges ítélet

Mindig azt mondom hogy ennel se jobb sem rosszab autom ne legyem. A 18 ev alatt, es tobb mint 300 ezer kilometerrel soha egyetlen alkalommal sem kellet az ut mellett hagynom. Az iden nyaron kapott egy uj ruhat mert raszolgalt, igy teljes fenyezesen esett at. Egyedul a bal hatso sarvedonel volt egy kb 2 cm korrozios hely, amit meg kellett javitani. 18 ev utan sajnos megadta magat a legkondi kompresszorja, es a csereje 250-300 ezerbe kerult volna. Mivel afrikaban dolgozom, egy itteni bontoban kerestem egy jo allpotu komresszort (100 dollart fizetem erte) otthon pedig egy ora alatt beepitettek, azota is kifogastalanul mukodik. A eddig elfogyasztott 4 autom kozul o az aki legjobben a szivemhez nott. Csupan a szukseges szervizekre (olaj, szurok, ekszij, stb) kellett koltenem - de ezeket mindig pontosan betartottam. Muszaki vizsgak elott volt hogy csak a fekcsoveket kellett megtisztitani. Igaz az alvazat ugy 2-3 evente alaposan megtisztitottam es rafujtam 3-4 doboz alvazvedo spray-t.
ket olajcsere kozott (ami 15 kb.ezer km.)soha nem kell utana ontenem egy deci olajat sem. Nem csopog belole semmi, ugyanannyi a fogyasztasa mint uj koraban
Volt mar audim, opelem,de nekem ez az auto a megbizhatosag csucsa, es ha beleulok meg mindig erzem az uj ´´szagat´´ A csaladom evek ota maceral hogy miert nem cserelem mar le az oreglanyt, de nem talalok egyetlen eszerevt sem amiert meg kellene valnom tole. Tisztaban vagyok az osszes tulajdonsagaval, tudom hogy semmi kulonlegess benne, megis hozzam nott az evek soran, ezert ugy erzem meg nem valok tole.
Rossz tulajdonsagnak azt hiszem a nem tul jo fekeket emlitenem.

Hibalista

- 6 ev utan szelvedo moso gumilapat
- 9 ev kipufogodob csere
- 9 ev kuplungtarcsa csere
- 9 ev lengescsillapito cserek
- 16 ev utan legkondi kompresszor csere
- termeszetesen a szukseges es kotelezo fekbetet, szuro, ekszij, gumi stb cserek.

Ide hordtam szervizbe

A garancialsi idoben Ausztriaban a Mazda markaszervzibe vittem, (Baukirchem & Coloredo) de a harmadik szerviz utan rajottem hogy semmivel sem jobb az ottani kiszolgalas, viszont joval dragabb.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Az utobbi 10 evben kizarolag Siofokon - Vegh Balazs- muhelyeben szervizeltetem. Pontos, megbizhato, jol felszerelt muhely, kivalo szakemberekkel, pl Palffy Istvan a mercedes szakma Nagy Oregje.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (6) Használati időtartam 18 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 340000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Audi 80 Következő autója? mazda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)