A hűséges és harapós öreg Szamuráj
Szöveges ítélet
Családi autóként kezdte nálunk 0Km-el gyakorlatilag bejárta egész európát Volt hogy egy hét alatt nyomtunk bele 3500Km-ert soha nem hagyott ott az út szélén. Én 10 évesen örököltem meg a fatertól. Élmény volt vezetni, kényelmes (192cm és 120 kiló vagyok) a feleségem is imádta vezetni pedig nem volt benne szervó. 12 évesen bőven 200000 felett repített minket nászútra (1300Km 12 óra alatt) némi vaxolás takarítás után elegánsnak volt mondható. Mindennapi használatban soha ismétlem soha nem volt előre nem látható vagy végzetes hibája.
A váltó pontosan és rövid úton kattan a helyére, a kuplung vajpuha, A kormányon finoman érezhető hogy meddig lehet adni neki a gázt a kanyarban mielöt finoman elkezdi tolni az orrát. Bár sokan mondták hogy drága hozzá az alkatrész de ha nem kell hozzá venni akkor nem érdekel. Kis motorjához képest ijesztően gyorsult. Mikor végül megváltunk tőle 320000 km-el elfogadható áron ment el és az új gazdái is imádják.
Hibalista
- Kopó alkatrészek, Hűtőcsere a kövek miatt, gyújtótrafó.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mester (Ő a legjobb ha nincs más ötlet)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mitsubitsi Szervíz az Új Palotai úton (gyakorlatilag mindent megcsináltak elfogadható áron)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 192000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Skoda 105l | Következő autója? | Mazda 323p BA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
