Szeretnivaló egyéniség
Szöveges ítélet
Mielött vettük, kipróbáltam a kategóriában majdnem minden autót, ezt volt a legjobb vezetni, ez az érzés azóta is megvan. Imádjuk!
Szeretem:
- Stabil, remek futómü
- Pontos váltó
- Szép bels? (föleg középkonzol, pláne éjszaka megvilágítva)
- Tágas belsö
- Megbízható
- Jól adagolható, kellöen hatékony fék
- Nem tömegcikk
- Jó fogású kormány, onnan vezérelhetö az audio
- Hosszútávon is kényelmes ülések
Nem szeretem:
- Klímával erötlen motor; nélküle pörgetve elég fürge
- Városban magas fogyasztás, föleg klímával (8-8,5l)
Számokban:
- Gyorsulás 0-100 Km/ó: Gyári: 15,1s. Saját mérés: 13s.
- Végsebesség: Gyári: 163 Km/ó Saját mérés: 175 Km/ó.
Megvolt az elsö kötelezö szervíz:
- Kérésem az volt, hogy a klímát ill. a szellöztetést nézzék meg, mert a klíma gyengült, szellöztetéskor pedig párás, enyhén dohos szag jött az autóba.
- A pollenszüröre tippeltek, kérdezték, hogy cseréljék-e ha az a baj.
- A végösszeg: 43800 Ft.
- Cseréltek: olajat, olajszüröt, légszüröt.
- Tettek bele ablakmosót!!!???
- Végül kicserélték a pollenszüröt, csak ez 9800 Ft.
- Mind a szellöztetési, mind a hütési problémám megoldódott.
Továbbra is boldogok vagyunk az autóval.
A héten megmentett:
- Üres utcán kb. 30-40-nel haladó Trabi mögé közeledtem kb. 60-70-nel. Lendületböl elöztem volna(IRÁNYJELZÖVEL),amikor a elkezdett balra befordulni (INDEX kirakva otthon a tornácon). Satu (éljen a vészfékrásegítö, fékeröelosztó), közben kikerülés (éljen az ABS). Megúsztuk mindketten, karcolás nélkül. Örülök, hogy TE-t vettünk, mert a CE nem
segített volna ennyit.
65000 Km: A véleményünk cseppet sem változott még mindig ő a kis kedvenc. 56000-nál volt egy vízpumpacsere, mert elkezdett csepegni.
A fogyasztás városban 7 l, vegyesben 6,1-6,2 l-re állt be.
Még mindig a klíma a leggyengébb láncszem, mert a teljesítménye elég gyatra.
A gyári Bridgestone gumik kb. 45000 km-nél feladták a harcot és már az utolsó 10000 km-nél is egyre jobban csúsztak. Most Dunlopot tettünk rá, majd meglátjuk meddig tart.
Mivel nem tervezzük az eladását, ezért márkaszervízt nem látott az autó azóta (a 2. kötelezöt 60-65 ezerre taksálták egy sima olajcserével), de karbantartást azért autószerelö barátunkkal végeztetjük féláron. Nem kispórolva a fullszint. olajat sem.
Hibalista
- A csomagtérajtó gázteleszkópjának felfüggesztése lejött, leütötte a jobb hátsó lámpa külsejét és el is törte. Ez Vasárnap történt, Hétfön bejelentettem (lefotózták, mert ilyet még nem láttak), elnézést kértek, Csütörtökön kicserélték a lámpát és a teleszkópot kb. 15 perc alatt.
- Természetesen használható volt addig is az autó.
- Ezen kívül tökéletes!
- Klíma, szellöztetés gyengült. Kiderült, hogy csak egy pollenszüröcsere kell, mert elkoszolódott.
- Még mindig TÖKÉLETES!
-
- 56000 Km-nél vízpumpacsere
Ide hordtam szervizbe
Mazda Profi
1131 Bp. Reitter Ferenc u. 164.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A család régi autószerelö barátja.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra Caravan 1,7 TD | Következő autója? | mellé egy Honda Accord 2,2i-CTDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
