Országúti Reuma
Szöveges ítélet
Az autót 2005. novemberében vásároltuk. A feleségemnek kerestünk egy kis autót amivel napi szinten lehet Pestről vidékre (25 km) kijárni. Elég sok márkát és márkakereskedést megnéztünk, amikor betévedtünk egy Mazda szalonba is, ahol egy metálszürke 2-es volt középre kiállítva. A párom rámutatott: Olyat kérek pirosba! Ennyit a racionális választásról.
Az autóval nem volt semmi gond, tette a dolgát, bár 7,5 alá nem lehetett levinni a fogyasztást.
Az első pár ezer km után a tetőkárpiton kezdett átütni a ragasztó (vagy a spanyolviasz).
35.000 km-től én hajtom az autót és sokat megy országúton és pályán is. Hát az halál. Az ember 20-szor is meggondolja, hogy be merjen e előzni egy 70-nel robogó pótos Ifát, mert mire a kis Mazda kigyorsít, már néha kitaposom a doblemezt. Szóval városban még szódával elmegy, de lakott területen kívül nagyon gáz.
40.000 km: behalt a kuplung. Hidegen semmi gond, a városi dugóba viszont szinte két kézzel kellett benyomni a váltókart. Mintha nem lenne meg a fokozat helye.
Szervízbe be, egy nap alatt gariba megcsinálták. Azóta jó.
Szóval összességében amire vettük arra tökéletesen megfelelt, de hosszabb vidéki utak kizárva.
Hibalista
- kuplung 40.000 km.
- a tető kárpiton átüt a ragasztó (szép sárga foltok) 2.000 km
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Subaru |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
