A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 2 (2003-2006)

2 1,4 MZ-CD 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

KIS Spanyol Óriás törpe, rengeteg hibával

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem méretéhez képest oriási és kényelmes bels?térrel rendelkezik.
Nagyon mozgékony kell? fordulaton tartva meglep?en dinamikus.
Nagy magas bels? tér miatt akár egy teljes érték? kombiként is használható.
Élmény bele tankolni.
Negatívum, hogy nincs bal els? lábtartó a kuplung mellett.
Nagyon sokat kell váltani benne, hogy mindig a megfelel? fordulaton tarsuk.
Kényelemre praktikumra nem változott a vélemyényem e téren jó autó volt kis családunk számára.

Hibalista

- Légkondi kábelkorbácsa már kétszer szakadt el állítólag a szervíz szerint azért mert ez dizel és jobban remeg a motor és rosszul volt rögzitve a túl rövid kábelkorbács. (szerintem ez egy nonszensz indok)
- Hidegben az autómata ablak negyed út körül szorulást érzékel és visszaengedi magát, így csak az automatika nélkül lehet felhúzni.
- A kötelez? szerviz a kocsi kategoriájához képest igen drága.
-
- 80000 kilométeres update:
- Autó 5 és fél évesen 80.000 kilométert tett meg tehát nem mondhatni, hogy agyon volt használva, ennek ellenére pár napja el kelett adnom mert, mint kiderült a következő a hibalistája:
- A turbó sipol, (javítani, cserélni kéne)
- A termosztátház folyik, (kétszer szedtük szét és tömitettük újra nem használt)
- Kuplung tönkrement, (cserélni kell, pedig ugyanúgy használtam mint korábbi autóimat, amiket bőven 100000km felett adtam el de egyiknek se volt baja)
- Féktárcsák elkoptak, csereérettek (szintén korábbi autóimban 120000 nél még csak szabályozni kelett nem 80000 nél cserélni.
- Motorból folyik az olaj,
- Motortartó bakokat cserélni kell,
- Ékszij csuszik és cserélni kell, előző mazdámon szintén 130000 nél kelett ékszíjat cserélni.
- Szoval összeségében lehet mondani bármit de ez a spanyol mazda már nem az a mazda. Muindekit ova intenék tőle.
-

Ide hordtam szervizbe

MAzda M3,
Én és barátom, valamint privát szervizes bácsi.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Nem lehet ott találkozni velük mert nem engednek be a szerel? térbe.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xedos 6 2.0 V6 24v Következő autója? Kia Ceed 1.6 CRDI EX limited
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 2 2003

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)