Kis praktikus
Szöveges ítélet
Talán benne voltam az els? 10 vásárló között. Suzuki wagoner-t néztem elötte. Hála az égnek id?be megláttam a kicsikét. Ugyan azért az árért vettem ezt mint a wagonr lett volna. Ebbe egy kicsit kevesseb az extra. Nincs alufelnim, nincs spoiler, és légkondi. De igy sem bántam meg. Olvastam a többi hozzászolást és mindenben van igazság. Összefoglalva: Igen lehet Jappán átverésnek felfogni. Valóban sok benne a Ford alkatrész, de ett?l nem hiszem hogy rosszabb. Az hogy nem a Jappánok rakják össze biztos veszit az értékén, én is jóbban örültem volna ha ott gyártanák. Vannak kisebb hibái, és az átvételkor én sem figyeltem eléggé, az illesztés az els? logháritó, és a sárvéd? között nem volt valami jó. Persze késöbb visszamenve már találtak rajta egy légypiszkot mire ráfoghatták hogy meg lett nyomva. Tényleg nem sok fut bel?le az utcán. Kb. másfél évvel ezelött még engem is megállítottak hogy megnézhesség az autót. Nagyon jo érzés volt. Az autó tényleg elég stabil. Jol lehet velle kanyarogni, jo az utfekvése is. Az én CE-mbe nincsen ABS, ASR és semmi extra, de igy is biztonságosan lehet vezetni. A céges Skodát (fábia) néha nem lehet megállítani, pedig van benne ABS, ASR meg minden, de nem jó.
VAn egy életment? sztorim nekem is. Nagyon siettem le a balatonra mert a n?véremék az uj ople kulcsot a parton elhagyták, és siettem le a pótkulcsal. A lehajtonál egy kéttszerkétsávos ut megtüzdelve jáddaszigettekkel érkeztem. A 80-nak megfelel? 130-al közeledtünk a keresztez?déshez amikor egy auto balról lekezd csorogni... Gondoltam megáll a járdaszigettek között, (hamár stop táblája van) elmegyek és majd tovább csorog. Hát sajnos nem. Egyszerre érkezdtünk volna ugyan arra a pontra. Elkezdtem kihuzni a kormányoszlopot a helyér?l ugy hogy közbe a sujomat arra a lábamra helyeztem amivel a féken áltam. Ez sajnos nem sokat segített. A kocsi stabilitásának köszönhetöen az autó nyil egyenesen csuszott, nem akart keresztbe álni stb. Már láttam hogy a csuszó autót csak egy betonfal álítaná meg a közös pont elött. Ekkor teljesen reflexszerüen elkezdtem a pedélt pumpálni és apró kormánymozdulattal a járdaszigetet céloztam meg. Ebbe a pillenetbe szerintem a másik sof?r is észbe kapott mert elkezdett fékezni és én a járdasziget és az autó között elcsuszantam. Nem akarok számokkal kacérkodni hogy mennyi volt az autó és a járdasziget között illetve a másik kocsi és az én kocsim között de iléyesztöen kevésnek tünt.
Megusztuk
72 cm TV dobozzal elfért lehajtott ülésekkel
120 l gázboiler dobozba egyik oldalon lehajtott üléssel + 3 f? kényelmesen
Hibalista
- Nem romlott még el semmi. Amikor egy tapasztalt sofför beleült azt mondta hogy jó, de mi ez a zúgás? Azt mondta hogy utoljára ladánál tapasztalt ilyet. A szervizbe azt mondták hogy ez természetes zaja a váltóból jön a csapágyak hangja. Na erre mondták azt hogy uj autónál nem kéne hogy a csapágynak hangja legyen. Én beleírattam a szervizkönyvbe hogy jeleztem a problémát, innent?l náluk a labda.
Ide hordtam szervizbe
Mazda DW
Szép, modern, de nem voltam elájulva. Valahogy mindig megmagyarázták hogy az úgy jó ahogy van. (pl: váltóhang)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Kötelez?re egy pest környéki Mazda keresked?h?z vittem. Kb. fél áron csinálták mint itt Pesten. A MES-t is meghosszabították. Kés?bb mentem a MAZDA DW-hez és szoltak hogy nincs MES a kocsin. Mondtam hogy van mert itt van a befizetésr?l a blokk, és az igazolás. Kevés volt mert a központi rendszerbe nem volt regisztrálva. A DW-nél megcsinálták, ingyen:)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | CX | Következő autója? | A j?v? zenéje |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
